ترندهای روز

اعترافات مردی که برادرش را کشت و جسدش را دفن کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک سال پیش مردی به نام حامد به پلیس گزارش داد که برادرش داوود مفقود شده است. گفت: داوود برادر بزرگ ما بود. هر چند روز یک بار به مادرم سر می زد، برایش خرید می کرد و بعد به خانه خودش می رفت، اما آخرین باری که از خانه مادرم رفت خبری از او نیست. از خواهر و برادرهایم که در خانه بودند پرسیدم، گفتند از داوود خبری ندارند.

پلیس از یکی از برادران مرد گمشده به نام دانیال تحقیق کرد. این مرد گفت: زمانی که داوود آمد در خانه بودم، اما برای جمع آوری وسایل زیرزمین به زیرزمین رفتم. وقتی اومدم بالا خواهرم گفت دیوید رفته.

تحقیقات پلیس نشان داد آخرین بار تلفن همراه داوود در خانه مادرش آنتن داده است. همچنین تحقیقات نشان داد که داوود و دانیل برای مدت طولانی با هم اختلاف داشتند و این درگیری های گسترده باعث ایجاد مشکلاتی در خانواده شده است.

خواهر داوود گفت: مادر ما خیلی پیر است. او از سمعک استفاده می کند و قادر به کار نیست. من و دیوید کار او را انجام می دادیم. من از او مراقبت کردم و داوود خریدهای مادرم را انجام داد. دانیال هم با ما زندگی می کند، اما او بچه خلف نبود، به همین دلیل داوود همیشه نگران بود که اگر مادرم بمیرد، دانیال خانه را به او نده. خانه ای که ما در آن زندگی می کردیم متعلق به داوود بود.

اگرچه دانیل زیر بار نمی رفت، اما اظهارات دیگر خواهران و برادرانش راز قتل دیوید را فاش کرد و دانیل مجبور به اعتراف شد. گفت: من و داوود با هم اختلاف داشتیم. روز حادثه نزد من آمد و گفت باید یک میلیون تومانی را که به من داده است پس بدهم، اما ۵۰ هزار تومان بیشتر نداشتم، همین ۵۰ هزار تومان را به او دادم تا درگیری بین ما بالا گرفت. . با سیم حمله کرد تا من را بکشد. من پیشقدم شدم و او را با سیم خفه کردم. مادرم کم شنوا است و خواهرم آن موقع در خانه نبود. سعی کردم سر و صدا نکنم. جسد داوود را داخل گودالی که داوود خودش کنده بود انداختم و روی آن را پوشاندم.

متهم در پاسخ به این سوال که گودال از چه زمانی حفر شده است، گفت: من گودال را حفر نکرده ام. دیوید خودش را کنده بود. خواهرم گفت که داوود این گودال را کنده تا تو را بکشد و در آن دفن کند. داوود را نیز در آن دفن کردم.

پس از این اعترافات و با کشف جسد داوود، پرونده تکمیل و با توجه به درخواست قصاص اولیای دم به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم به زودی محاکمه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا