ترندهای روز

اعترافات مردی که زن و خواهرزنش را کشت: به همسر و باجناقم بدبین بودم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات این حادثه تکان دهنده دیروز گفت: حدود ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه گذشته (۹) بود. مرداد) مردی با ماموران کلانتری رادکان یکی از روستاهای اطراف چناران تماس گرفت و مدعی شد همسرش او را تهدید می کند و با هم اختلاف دارند.

دقایقی بعد پلیس بنا به وظیفه ذاتی پلیس به روستای خاریج مراجعه و زوج مذکور را راهنمایی کرد تا با مشاوره تخصصی مراکز مشاوره و یا کمک بزرگترها نسبت به اختلافات خانوادگی اقدام قانونی و مشکلات خانوادگی خود را پیگیری کنند. و افراد مورد اعتماد انجام دادن

در همان زمان ماموران پیشنهاد کردند که مرد ۴۵ ساله نیز برای کاهش خشم و عصبانیت خانواده برای مدت کوتاهی از خانه خارج شود. اما صبح همان روز پسری ۱۴ ساله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از مرگ هولناک دو عمه اش در خانه ای روستایی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: با اعلام این گزارش و با دستور سرهنگ علایی (فرمانده انتظامی چناران)، بلافاصله جمعی از ماموران کلانتری به روستای خاریج رفتند و با مشاهده صحنه دردناک قتل دو خواهر ۴۸ ساله. و ۵۰ بلافاصله موضوع را به قاضی لشگری گزارش کردند. (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب چناران) خبر داد.

افسر ارشد انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: با آغاز تحقیقات با حضور مقام قضایی مشخص شد این دو خواهر به طرز فجیعی با چوب به قتل رسیده اند. از این رو پرونده به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: ادامه تحقیقات پلیسی با توجه به اختلافات شدید خانوادگی مردی که صبح زود با نیروهای پلیس تماس گرفت، به سرنخ هایی مبنی بر تقویت فرضیه جنایت خانوادگی رسید و با اظهارات ۱۴ ساله- نوجوان پیر، دیگر شکی نبود که «حسن-م پس از کشتن همسر و خواهر شوهرش، متواری شد.

سرهنگ جواد شفیع زاده با اشاره به دستورات قضایی بازپرس پرونده خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، ردیابی اطلاعاتی به گروهی زبده از ماموران اداره پلیس آگاهی با نظارت سرهنگ محمد همتی (رئیس خراسان رضوی) محول شد. اداره اطلاعات جنایی). کارآگاهان با بهره گیری از فناوری نوین اطلاعاتی متهم فراری را شکار و مخفیگاه وی را در یکی از مسافرخانه های اطراف بلوار طبرسی جنوبی شناسایی کردند.

وی گفت: طولی نکشید، کارآگاهان موفق شدند در عملیاتی هماهنگ عامل این دو جنایت هولناک را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دهند.

شب گذشته با انتقال متهم به پلیس آگاهی چناران، بازجویی های تخصصی با حضور قاضی لشگری در پلیس آگاهی آغاز شد و متهم به قتل دو خواهر صراحتا اعتراف کرد. وی انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را بدبینی به همسر و همسرش عنوان کرد و گفت: همان شب که پلیس به من دستور داد چند ساعتی از خانه خارج شوم، وسایل شخصی ام را جمع آوری و از خانه خارج شدم اما در بین راه. وسوسه شدم من شرور شدم و در حالی که همسرم و خواهرش در اتاق خواب بودند دوباره به خانه برگشتم.

متهم قتل ادامه داد: صبح چون خیلی نگران بودم با پسر نوجوان برادر شوهرم تماس گرفتم و به او گفتم: با عمه ات دعوا کردم برو خانه شان ببین اوضاع چطور است. او هم چند دقیقه بعد با من تماس گرفت و گفت: هر دو مردند!

این بود که برای تصمیم گیری در مسافرخانه ای اتاقی اجاره کردم، اما چیزی نگذشت که کارآگاهان پلیس آگاهی را بالای سرم دیدم.

در حالی که متهم قتل ۴۵ ساله با دستور قضایی برای کشف زوایای پنهان این دو جنایت هولناک در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی چناران قرار گرفت، به سرگرد علی پهلوان (رئیس آگاهی چناران) گفت. آژانس) درباره جزئیات ماجرا: حدود ۳ سال پیش از همسرم در روستای خاریج طلاق گرفتم و مجدداً ازدواج کردم، اما بدگمانی و بدگمانی مانند خوره به من وارد شد که منجر به درگیری های خانوادگی شد. تحقیقات بیشتر ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا