ترندهای روز

اعتراف به قتل مرد جوان در محله سیدخندان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس پلیس پایتخت از اعتراف متهم به ارتکاب جنایت در سیدخندان خبر داد.

گروهبان «علی ولی پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دوشنبه شانزدهم بهمن در سال ۱۴۰۲ قتل یک مرد افغان توسط مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی گزارش شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند و با جسد مردی ۳۰ ساله که به قتل رسیده بود، برخورد کردند. با ضربات متعدد چاقو بررسی های اولیه همچنین نشان می داد مقتول مدتی است در این ساختمان مشغول به کار بوده و سایر کارگران ساختمان همان شب با شنیدن صدای درگیری و درگیری از خواب بیدار شده و مشاهده کرده اند که ۲ مرد افغان همکار خود را به شدت مجروح کرده و بقیه را تهدید کرده اند. آنها فرار کردند

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این پرونده ادامه داشت تا اینکه تیم جنایی به ردی از یکی از بستگان خانواده مقتول دست یافتند. وی در تشریح ماجرای این جنایت هولناک گفت: خانواده مقتول با خانواده ای از طایفه دیگر در افغانستان درگیر شده بودند به همین دلیل مقتول از چند هفته پیش افغانستان را ترک کرده و برای کار در ایران آمده بود تا از این مشکلات و درگیری ها جلوگیری کند. بین پدر مقتول و خانواده دو برادر قاتل درگیری رخ داد که آن دو برادر به قصد انتقام به محل حادثه رفته و با چاقو دست به این جنایت زدند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از کسب این اطلاعات مهم، مخفیگاه یکی از متهمان را در شهریار شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند اما متوجه شدند برادرش رفته است. به مکان نامعلوم فرار کرده است

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات اولیه با اظهارات ضد و نقیض گفت که من و برادرم با مقتول و طایفه اش اختلاف داشتیم و تصمیم به قصاص گرفتیم بنابراین روز حادثه به محل جنایت رفتیم که برادرم با ضربات چاقو کشته شد. کشته شده من در این پرونده بی گناهم و برادرم عامل اصلی جنایت است و به مکان نامعلومی متواری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا