ترندهای روز

اعتراف جوان ۱۹ ساله به قتل در باغ پرندگان

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

متهمی که به قتل اعتراف کرد ۱۹ ساله و در ساعات پایانی ۲۵ ساله است شهریور ماه تحت تعقیب پلیس بود.

این متهم و دوستانش در پی درگیری خونین باغ پرندگان تهران به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ توسط ماموران امنیتی باغ پرندگان تهران گزارش و به این ترتیب نزدیکترین واحد گشت کلانتری به محل اعزام شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد جوان مجروح فوت کرده است. پس از آن بود که حوالی ساعت ۲۰:۳۰ صادق صنعتگر بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی که در زمان قتل مسئول نگهبانی قتل پایتخت بود. اردیبهشت ماه متوجه موضوع شد.

بازپرس جنایی پس از صدور دستورات لازم برای نظارت بر تحقیقات جنایی راهی محل شد. در حالی که ماموران پلیس با حضور در پارک پرندگان در تحقیقات اولیه و اظهارات شاهدان متوجه شدند که بین دو گروه از جوانانی که برای تفریح ​​به آنجا رفته بودند درگیری رخ داده است.

شاهدان گفتند که یک گروه پنج یا شش نفره با یک گروه سه نفره درگیر شدند و دلیل شروع درگیری ضربه زدن یکی از این سه نفر به گردن یکی از گروه های دیگر بود. به همین دلیل دو گروه با هم درگیر شدند و در نهایت فردی که از پشت گردن زده بود با چاقو مجروح شد. جوان مجروح نیز قبل از رسیدن به اورژانس جان باخت.

در بررسی های بعدی و دوربین های مداربسته مشخص شد متهمان پس از درگیری خونین سوار بر خودروی ایرانی شده و از محل درگیری متواری شده اند.

بازپرس جنایی دستور توقیف خودرو را صادر کرد و در نهایت متهمان متواری در حالی که از باغ پرندگان دور نبودند دستگیر شدند.

متهمان فردای حادثه برای انجام تحقیقات مقدماتی به دادسرای جنایی منتقل شدند و پس از آن پرونده دو تن از آنان که کمتر از ۱۸ سال سن داشتند برای تحقیقات بیشتر به دادگاه اطفال و نوجوانان ارجاع شد.

در ادامه مراحل جسد مقتول برای بررسی های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

حدود دو هفته پس از این درگیری مرگبار، یکی از جوانان دستگیر شده ۱۹ ساله با اعتراف به ضربه مهلک خود در بازجویی ها گفت: ماجرا با نگاه به چپ و چپ شروع شد و سپس با هم درگیر شدیم. وقتی دستگیر شدیم می ترسیدم اما الان که چند روز از ماجرا می گذرد، حقیقت را می گویم.

با اعتراف این مرد جوان که کارگر اسباب کشی است، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا