ترندهای روز

اعتراف زن جنایتکار به قتل مرد 30 ساله: جسدش را در باغچه حیاط دفن کردم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اعلام مفقودی مرد ۳۰ ساله افغانستانی ساکن در شهرستان دماوند استان تهران، مشخص شد که این فرد آخرین بار در حال تردد در محور ایوانکی گرمسار بوده است. و بر این اساس ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به صورت تخصصی به بررسی موضوع اقدامات خود پرداختند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که فرد فقدانی با زنی که تبعه خارجی نیز در ایوانکی است به صورت تلفنی در تماس بوده و خودروی وی چند شب گذشته به دلیل سر و صدا به سرقت رفته است. ناشی از اختلال سارق توسط گشت کلانتری به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه از سرنخ های به دست آمده ماموران از ارتباط فرد فقدانی با آن خانم مطمئن شدند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام هماهنگی های لازم برای بازرسی از منزل متهم متوجه شدند وی قصد خروج از منزل را دارد. وسایلش را جمع می کند وی هنگام خروج از کشور دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی در نهایت به قتل مردی ۳۰ ساله به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد، افزود: قاتل در اعترافات خود گفت مقتول را در باغچه منزلی دفن کرده است. استخدام شده. .

جانشین فرمانده انتظامی سمنان خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم، اقدامات قانونی لازم انجام و قاتل با دستور قضایی روانه زندان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا