ترندهای روز

اعتراف زن جیب‌بر به ۱۲۰ فقره سرقت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سردار علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: با پالایش پرونده مشابه جیب بری در اتوبوس های بی آر تی در ۶ ماهه نخست سال، مشخص شد این سرقت ها توسط اعضای باند ۳ و ۵ نفره عمدتاً زن انجام شده است.

این افسر پلیس با اشاره به اینکه متهم با شناسایی سرکرده این باندها با همکاری اعضای خانواده اش اقدام به جیب بری و فروش اموال مسروقه به یکی از کسبه در شهرستان فردیس کرج می کرد، ادامه داد: با اخذ مجوز قانونی. نماینده، خریدار اموال مسروقه دستگیر شده و متهم به خرید اموال مسروقه از سرکرده باند اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در شعبه دیگری از تحقیقات پلیسی اعضای این باند و مخفیگاه متهمان شناسایی و ماموران در ۲ عملیات مستقل موفق به دستگیری اعضای این باند خانوادگی شدند.

سردار گدرزی به اعترافات سرکرده باند اشاره کرد و گفت: متهم به ۱۲۰ فقره سرقت با همکاری اعضای خانواده اش به طرق مختلف از جمله هل دادن و درگیری فیزیکی اعتراف کرد.

این افسر ارشد انتظامی به شناسایی تعدادی از مالباختگان اشاره کرد و در پایان گفت: با صدور دستور قانونی از سوی مراجع قضایی، متهمان برای اطلاع از جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا