ترندهای روز

اعتراف زن ۱۶ ساله به قتل شوهرش: قتل را با همدست مرد مورد علاقه‌ام انجام دادم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زن نوجوانی که در روز یازدهم با همسرش در یکی از محله های جنوب تهران زندگی می کرد. آبان او سال گذشته با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از فوت همسرش خبر داد و گفت: شوهرم خودکشی کرد.

پس از آن ماموران واحد گشت نزدیکترین کلانتری راهی محل حادثه شدند. زن نوجوان در توضیح این حادثه گفت: شوهر کارگر ساختمانی بود. وقتی متوجه خودکشی او شدم، از خواب بیدار شدم و دیدم که او رفته است. به همین دلیل خانه را جست‌وجو کردم و دست آخرش را که در حمام روی زمین افتاده بود پیدا کردم و متوجه شدم که خودکشی کرده و فوت کرده است. ما یک سال است که ازدواج کرده ایم و فرزندی نداریم.

در پی این ادعای این زن که تنها ۱۶ سال داشت، ماموران پلیس آگاهی بازپرس قتل را در جریان گذاشتند. پس از آن بازپرس جنایی دستور حضور تیم های جنایی و آغاز تحقیقات را صادر کرد.

ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند متوفی از ناحیه کمر مورد اصابت قرار گرفته و احتمال خودکشی بعید به نظر می رسد. با مشخص شدن احتمال قتل، تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد ملحفه های داخل خانه تازه شسته شده و همچنان خیس هستند. همچنین در قسمتی از کف یکی از اتاق ها لکه خونی مشاهده شد که همچنان نشان می داد خون متعلق به مقتول بوده و به تازگی روی زمین ریخته شده است.

بر این اساس با دستور بازپرس جنایی زن ۱۶ ساله دستگیر و روانه کانون اصلاح و تربیت شد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه اطفال روانه شد.

در پی این تصمیمات سرنوشت ساز زن جوان پس از حدود ۵ ماه به دست داشتن در قتل همسرش با همدستی مردی اعتراف کرد. وی در آخرین اظهارات خود گفت: یک سال پیش به اصرار خانواده ام در سن ۱۵ سالگی با شوهرم که ۲۸ سال سن داشت ازدواج کردم. در این مدت با هم دعوا کردیم چون از من خوشش نمی آمد و کتکم می زد.

نوجوان متهم همچنین درباره ملاقات با همدستش گفت: چند وقت پیش در پارک نشسته بودم که مردی آمد و کنارم نشست. شروع کردیم به صحبت کردن و او شماره اش را به من داد. کم کم با هم دوست شدیم و دلم برایش سوخت و گفتم من شوهرم را دوست ندارم و او مرا کتک می زند.

این زن درباره انگیزه قتل نیز گفت: آن مرد به من پیشنهاد داد شوهرم را بکشم و ازدواج کنم. شب حادثه در را باز گذاشتم. شوهر خواب بود. اول سه ضربه به شوهرم زدم که ناگهان بیدار شد. پس از آن، آن مرد نیز چند ضربه به او زد و سپس جسد او را برای ایجاد صحنه به دستشویی بردیم. در نهایت ملحفه و لکه های خون را شستم و متوجه نشدیم که لکه خون باقی مانده است. بعد با پلیس تماس گرفتم و گفتم شوهرم خودکشی کرده است.

با این اعترافات زن نوجوان تحقیقات برای شناسایی همدست فراری او آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا