ترندهای روز

اعتراف شیدا خلیق درباره ازدواجش با کیوان ساکت اف

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شیدا خلیق بازیگر سینما و تئاتر و دختر ناهید مسلمی از ۶ سالگی به همراه مادرش روی صحنه تئاتر بوده و گاهی در خانه با هم به تمرین نقش می پرداختند. او بازیگری را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۷ با فیلم «یه حبه قند» آغاز کرد و پس از آن در فیلم ها، سریال ها و تئاترهای مختلف بازی کرد. او که با حضور در برنامه شب های مافیا زودیاک به عنوان بازیکن خوبی در این بازی معرفی شده است به تازگی خبر ازدواج خود با کیوان ساکت اف (مجری و بازیگر) که در برنامه زودیاک نیز حضور داشت را اعلام کرده است. . به بهانه حضور این بازیگر در این بازی نمایش گفتگویی با او ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

زودیاک چه جذابیتی برای شما داشت که در دو فصل آن حضور داشتید؟

مافیا بازی مورد علاقه من است. سناریوی «زودیاک» نیز شخصیت مستقلی دارد که بسیار جذاب است. تیم زودیاک آنقدر خوب و حرفه ای کار می کند که ما احساس راحتی می کنیم که با هم کار کنیم. در فصل دوم بازیکنان بهتر و حرفه ای تر شده اند و چون بازی بر اساس واقعیت است کیفیت آن افزایش یافته و طبیعتا چالش جذاب تری را برای ما که در این بازی شرکت کرده ایم به همراه داشته است.

آیا به جز مافیا به بازی دیگری علاقه دارید؟

آره. من پانتومیم را دوست دارم.

تجربه یک رئالیتی شو چقدر برای شما جذاب است؟

عمر رئالیتی شوها در ایران نسبت به سایر کشورها کوتاهتر است و در این زمینه در حال آزمون و خطا هستیم. به نظر من هر چه آزمون و خطا بیشتر باشد بازیگران بیشتری جذب این مدل برنامه می شوند. برای من کیفیت برنامه خیلی مهم است و زودیاک این فاکتور را داشت. از طرفی پخش برنامه های واقعیت به ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی بین مردم و هنرمندان کمک می کند. متأسفانه قاب تلویزیون و سینما بازیگران را از مردم جدا می کند تا مردم احساس کنند ما و آن ها از یک قشر نیستیم، در حالی که ما هم جزئی از همان آدم ها با دغدغه ها و زندگی های مشابه هستیم، فقط کارمان فرق می کند. این مدل از برنامه ها باعث می شود مردم تصویر واقعی تری از هنرمندان ببینند.

چرا حضور در رئالیتی شوها برای برخی بازیگران جذاب نیست و نظر منفی نسبت به آن دارند؟

من خودم یکی از کسانی بودم که این گارد را داشتم و مهم ترین دلیل برای من کیفیت برنامه بود. در صورت افزایش کیفیت تولیدات، افراد زیادی از حضور بدون نگهبان در این برنامه ها استقبال می کنند. بحث دیگری هم وجود دارد، اینکه به نظر من برخی بازیگران خیلی راحت نیستند که خود واقعی خود را نشان دهند و این ربطی به محتوا و کیفیت نمایش ندارد. برخی از همکاران ما یا اعتماد به نفس نشان دادن چهره واقعی خود را ندارند یا ترجیح می دهند به دلایل دیگر این کار را انجام ندهند.

به نظر شما حضور در برنامه ها در پیشنهادهای شغلی بازیگران موثر است؟

متاسفانه بله. گاهی اوقات یک تقسیم بندی غیرمنطقی وجود دارد که بازیگران را بر اساس ظاهرشان در یک نمایش در گروه های مختلف قرار می دهد. مثلاً شیدا خلیق را ممکن است بر اساس حضورش در مافیا قضاوت کنند نه بر اساس سابقه بازیگری قبلی. این من را عمیقاً ناراحت می کند. اما اگر کسانی هستند که اینقدر غیرمنطقی درباره من و کارم نظر می دهند، من هم ترجیح می دهم با این طرز فکر با آنها کار نکنم.

آیا در بازی مافیا مورد انتقاد قرار گرفته اید؟

بله، بارها بوده که مردم از بازی من انتقاد کرده اند و باید به این نکته اشاره کنم که وقتی این بازی را با دوستانم انجام می دهم، با خیال راحت تر بازی می کنم. منظورم این است که برای من مهم نیست که اشتباه بازی می کنم یا درست، زیرا می دانم که هیچ کس قرار نیست من را قضاوت کند. من فکر می کنم برای مردم مهم است که بدانند وقتی ما این بازی را در یک برنامه و برای مخاطبان زیادی بازی می کنیم، محافظه کارتر هستیم زیرا فکر می کنیم ممکن است میلیون ها نفر نمایش را تماشا کنند، بنابراین مراقب هستیم و وسواسی بیشتر باز خواهیم کرد. اگرچه من فکر می‌کنم که مافیا واقعاً بازی سختی است و فکر می‌کنم اگر تماشاگران چشم‌های خود را روی ما ببندند یا مافیا را حرفه‌ای بازی کنند، متوجه می‌شوند که قضاوت در مورد بازیکنان کار آسانی نیست. چرا اشتباه کردی و چرا بد بازی کردی؟

شما و کیوان ساکت اف در فصل دوم زودیاک حضور داشتید و اخیرا خبر ازدواج شما در رسانه ها منتشر شده است. ازدواج شما به حضور شما دو نفر در این برنامه مربوط است؟

نه، من و کیوان ۱۴ سال است که همدیگر را می شناسیم و قبل از حضور در زودیاک تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم.

آیا به بازی در کمدی علاقه دارید؟

آره. من این تجربه را در سریال گلشیفته داشتم و برایم لذت بخش بود. فکر می کنم در کمدی بهتر هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا