ترندهای روز

اعتراف مهم مسی: بالاخره ترسم ریخت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

تیم ملی آرژانتین ساعت ۲۴ روز دوشنبه به وقت ایران در دیدار نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی کلمبیا می رود و امیدوار است بتواند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شود و برای یک افتخار دیگر بار دیگر جام را به خانه ببرد. ثبت کرده است

مسی در طول این مسابقات یکی از ستاره های درخشان تیم ملی آرژانتین بود و توانست نقش مهمی در صعود این تیم به فینال داشته باشد، اما مصدومیت قدیمی همچنان او را آزار می داد و باعث شد تا در آخرین بازی این تیم نتواند به میدان برود. مرحله گروهی .

2053580

در آستانه بازی حساس مقابل کلمبیا در فینال کوپا آمریکا نگرانی هایی در مورد وضعیت او وجود داشت، اما ستاره آرژانتینی به خبرنگاران گفت: در بازی با کانادا از نظر بدنی احساس بسیار خوبی داشتم. مشکل عضلانی است و دیگر نمی توانم به راحتی بازی کنم.

قبلاً کمی سرعتم را کم کرده بودم و این که وقتی مجبور بودم توانایی دویدن سریع را نداشتم آزارم می داد. درست به موقع برای بازی با اکوادور آماده شدم. من از خطر خارج شده بودم، اما نگران بودم که ممکن است اتفاق بدی بیفتد. در آخرین بازی مقابل کانادا بود که ترسم از بین رفت و حالم بهتر شد و اکنون برای بازی فینال کاملا آماده هستم و احساس خوبی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا