ترندهای روز

اعتراف ۲ مرد به قتل هولناک زن سرکارگر

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر قتل یک زن در حاشیه رودخانه برشارستان، بلافاصله ماموران کلانتری رودان برای بررسی موضوع به باغ روستایی اعزام شدند. تبدیل شد

وی افزود: ماموران پس از رسیدن به محل با یک دستگاه خودرو مواجه شدند پراید به طور کامل آتش گرفت و زنی که هویتش مشخص است که سرکارگر باغ بود در صندوق عقب خودرو به طور کامل در آتش سوخت.

این افسر انتظامی استان اظهار داشت: باید اکیپی از ماموران انتظامی استان پس از بررسی دقیق موضوع و با توجه به اینکه باغ مورد نظر بیش از ۳۰۰ هکتار مساحت دارد به محل حادثه اعزام شوند. تمامی کارگران این باغ که ۳۰ نفر از اتباع افغانستان بودند دستگیر و با هماهنگی قضایی تحت نظر قرار گرفتند و در این راستا ۱۲ کارگر محلی دیگر حاضر در صحنه قتل نیز احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی و بررسی های میدانی تمامی کارگران و اهالی باغ معاینه و بررسی های فنی انجام شد. همچنین به عنوان مظنون اصلی شناسایی و تحت بازجویی قرار گرفتند که در این راستا دو تبعه افغانستانی ۱۸ و ۲۰ ساله از بین ۳۰ نفر دستگیر شده شناسایی و پس از جمع آوری دلایل و ارائه فرضیات، تمامی سرنخ ها و دلایل قتل به دست آمد. با این دو نفر ارتباط داشتند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازجویی های فنی و جداگانه از دو متهم اصلی دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه جرم و جنایت شدند و مانند سایر متهمان از این قتل مرموز اعلام بی اطلاعی کردند و در نهایت پس از چندین مرحله بازجویی فنی و اطلاعاتی به زور خود را وادار کردند. عرصه را باریک یافتند و لب به گفتن حقیقت باز کردند و اعتراف کردند: روز حادثه بانوی مقتول طبق معمول برای سرکشی به کارگران به باغ آمد و پس از صحبت با وی با وی درگیری لفظی کردند. به دلیل عدم پرداخت چند ماه حقوق که در نهایت گلوی او را گرفت و پس از خفگی و ضربات چاقو به او، جسدش را در صندوق عقب خودرو گذاشت. پراید مقتول را پرتاب کردند و با ریختن علوفه خشک زیر خودرو، خودرو را به همراه جسد مقتول به آتش کشیدند و بلافاصله از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از بازسازی صحنه قتل با حضور مقام قضایی با تشکیل پرونده و قرار مناسب روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا