ترندهای روز

اعدام مردی که ۱۰ نفر را در رفسنجان کشته بود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز ۲۳ مرداد ماه در تشریح این خبر افزود: عامل این جنایت در ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ همزمان با تاسوعای حسینی در منطقه نوق رفسنجان مرتکب جنایت شده بود که اتفاق بسیار بدی در این مورد رخ داد و دل همه زخمی شد به طوری که یک نفر ۶ تبعه افغانستان و چهار نفر از مردم رفسنجان را به ناحق کشت.

وی ضمن بیان این مطلب در اولین مرحله تلاش برای دستگیری این فرد گفت: متهم این پرونده حین فرار در روستای اسد آباد انار اقدام به خودکشی کرد که با رسیدن به موقع نیروهای پلیس و اورژانس دستگیر شد. . و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی در خصوص ارتکاب ۱۰ فقره قتل عمد با سلاح سرد، جنگ با کشیدن سلاح به قصد قتل در بازپرس ویژه قتل رفسنجان حاضر شد. ، که منجر به ناامنی محل و سکونت شد. اجازه توضیح اتهام را نداشت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در مراحل مختلف پرونده تفکیک قربانیان ایرانی و افغانی انجام شد، افزود: به دلیل اینکه دسترسی به خانواده قربانیان افغانستانی آسان نبوده و مدت زمان رسیدگی است. طولانی بود؛ پرونده اتباع ایرانی و افغانستانی تفکیک و رسیدگی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با بیان اینکه حکم این پرونده پس از طی مراحل قانونی و تایید دیوان عالی کشور به مرحله اجرا رسیده است، ادامه داد: قاتل صبح امروز به اتهام محاربه در سال ۱۳۹۰ به دار مجازات آویخته شد. زندان رفسنجان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا