اخبار اقتصاد ایران

اعزام زائران اربعین حسینی از منطقه آزاد انزلی | حمایت فعالین اقتصادی و جامعه بازار از مواکب گیلان

دبیر ستاد اربعین آزاد انزلی از اعزام دو کاروان از کارکنان این سازمان و اهالی منطقه به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

افق میهن علی مطهری دبیر ستاد اربعین منطقه آزاد انزلی از اعزام دو کاروان از کارکنان این سازمان و اهالی منطقه در ایام اربعین حسینی به کربلای معلی خبر داد و اظهار داشت: در هفته جاری کاروان های این سازمان در قالب کاروان اربعین عازم کربلا می شوند.

وی در خصوص برنامه ریزی این ماموریت ها افزود: تلاش این ستاد برای برنامه ریزی این سفر که زمینه حضور منسجم کارکنان و اهالی به کربلا و این سفر معنوی را فراهم کرده است.

علی مطهری در ادامه از اربعین حسینی به عنوان مظهر اقتدار و وحدت امت اسلامی یاد کرد و گفت: اربعین حسینی ظرفیت بالایی برای انتقال مفاهیم و فرهنگ قیام عاشورا دارد که باید از آن بهره برد.

وی در پایان از تشکیل جلسات مستمر این ستاد به ریاست مدیر عامل سازمان و کمیته های آن از ابتدای محرم امسال خبر داد و از اقدامات منسجم و هماهنگ برای حمایت و همراهی با فعالان اقتصادی متبوع خود قدردانی کرد. سازمان از خدمات رسانی به موکب های استان گیلان و منطقه آزاد انزلی تا ارزش ریالی آن بیش از ۲۰ میلیارد ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا