ترندهای روز

اعضای باند لیلا در لانه سیاه غافلگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره دستگیری اعضای این باند سابقه دار گفت: ماموران کلانتری شفای مشهد با استفاده از افراد محلی به اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه در یکی از پاتوق های معتادان متجاهر در خیابان رسالت دست یافتند. منابع و مطلعین و بلافاصله تحقیقات نامحسوسی را آغاز کردند. آنها شروع به شناسایی “لانه سیاه” کردند.

سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان افزود: بررسی های دقیق ماموران پلیس آگاهی حاکی از آن بود که تعدادی سارق در پاتوق مذکور حضور دارند و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را در حیاط «لانه سیاه» مخفی کرده اند. سرغان ادامه داد: در حالی که مشخص شد سرکرده باند سرقت موسوم به «لیلا» در این پاتوق حضور دارد، عملیات دستگیری با دستورات ویژه قضایی و نیروهای مجرب کلانتری شفا با راهنمایی و نظارت مستقیم سرگرد احسان آغاز شد. سبقبر (رئیس کلانتری) در حالی که با رعایت موازین قانونی و شرعی وارد «لانه سیاه» شدند که سه نفر از اعضای این باند در آنجا مواد مخدر مصرف می کردند. صاحب پاتوق که مدعی بود اهالی محل او را با نام مادرش می شناسند و به همین دلیل به «حسن لیلا» معروف است، ضمن اعتراف به داشتن ۵ فقره سابقه سرقت موتورسیکلت، منزل و قطعات خودرو مدعی شد. : ضایعات را در منزل خرید و فروش می کنم اما موتورسیکلت کشف شده را هم یکی از دوستانم حدود ۱۰ روز پیش به اینجا آورده و اطلاعی از سرقت آن ندارم.

سردار احمد گردان به کشف سلاح های تقلبی و بی سیم و همچنین لباس های بدون علامت یگان امداد از پاتوق معتادان متجاهر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله موتورسیکلت و قطعات خودرو اشاره کرد و گفت: این کشفیات در لانه سیاه معتادان نقش مهم خود را در سرقت نشان می دهند. موتورسیکلت و خودرو به گونه ای که با بررسی پلاک موتورسیکلت مکشوفه مشخص شد موتورسیکلت مذکور آذر ماه ۴۰۲ هدف سارقین قرار گرفته است. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تمامی افراد دستگیر شده در این پاتوق دارای سوابق متعدد سرقت هستند که شبانه در این محل تجمع کرده و اموال مسروقه را به همین «سیاه سیاه» منتقل کردند. .

سرتیپ دوم گارد که با حفظ سمت، فرماندهی انتظامی مشهد را بر عهده دارد، با بیان اینکه هر ۳ نفر از اعضای باند موسوم به “لیلا” از سارقان حرفه ای بوده و به صورت باندی فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی در خصوص کشف لباس‌های فرم عملیات پلیس و تجهیزات تقلبی در حالی ادامه دارد که بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد اعضای این باند خودروهای مسروقه را در این مکان می‌فروشند و قطعات آن را می‌فروشند. به همین دلیل تحقیقات کارآگاهان کلانتری شفا برای ریشه یابی دیگر جرایم احتمالی آنها وارد مرحله جدیدی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا