اخبار اقتصاد ایران

اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند :: ایران تحلیل

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر طی مراسمی با حضور حداکثری سهامداران حقیقی و حقوقی؛ برگزار شد.

به گزارش ایران تحلیل، در این رویداد که با حضور بیش از ۷۳ درصد سهامداران برگزار شد; اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با رای مستقیم سهامداران انتخاب شدند.
لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس مجمع در این جلسه با قدردانی از زحمات همه ارکان بانک شهر و با اشاره به رعایت کامل قوانین و مقررات بانک مرکزی و بورس اوراق بهادار. سازمان در برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این بانک گفت: تمامی افراد معرفی شده برای عضویت در هیات مدیره جدید در مصاحبه ها و آزمون های تخصصی بانک مرکزی شرکت کرده و تاییدیه این بانک را دریافت کرده اند.
فروزنده گفت: بانک شهر در سال های اخیر در همه زمینه ها پیشرفت های مهمی داشته است و امیدواریم در دوره آینده شاهد توسعه و شکوفایی بیشتر این بانک و معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشیم.
در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر که با دستور جلسه «انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره»، دکتر سید محمد مهدی احمدی، حسام حبیب اله، وحید محمدرضا خانی، برات کریمی برگزار شد. جواد عطاران، مهدی میرزا محمدی و رضا یاری فرد سیف و رحیم طاهری به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره بانک شهر و یزدان به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر نیز به صورت زنده از طریق سایت این بانک برای کلیه سهامداران پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا