ترندهای روز

اعطای پاداش‌ میلیاردی به قهرمانان المپیک شَر شد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک رسانه از وقف های ناپسند قهرمانان المپیک خود به شدت انتقاد کرده است.

اعطای پاداش میلیاردی به قهرمانان المپیک شیطانی است!

روزنامه جوان در این زمینه نوشت:

المپیکی ها با ۱۲ بار به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در مقابل چشمان جهانیان، افتخار جدیدی برای کشورمان رقم زدند. بعد از این افتخار، اتفاق عجیبی در داخل کشورمان افتاده است: سیل جوایزی که نهادهای مختلف به مدال آوران المپیک دادند، هستند و خواهند بود! در این مورد حرفی برای گفتن وجود دارد.

۱- در مورد نابسامانی‌های سازمان‌های خصوصی و غیردولتی در این زمینه نیز می‌توان انتقاداتی را مطرح کرد، اما فعلاً باید این موضوع را کنار گذاشت. تصمیمات نهادهای دولتی بسیار عجیب است! وزارتخانه‌ها، بانک‌های دولتی، استانداری‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای دولتی چنین هزینه‌هایی را از جیب چه کسانی خرج می‌کنند؟ از جیب مردم؟! خب این اتلاف بیت المال و جیب مردم یک اشتباه اضافی و غیرمجاز است.

۲- به مدال آوران المپیک حتما باید هدایایی داده شود، باید تامین مالی شود و همه امکانات لازم برای آن ها فراهم شود تا بدون دغدغه در دنیای حرفه ای خود مشغول شوند. اما همه اینها حساب شده است. خرج های فوق العاده هزار برابر مدال آوران را به ارمغان می آورد و مدیران سخاوتمند و با گذشت از جیب مردم اعتبار زیادی می گیرند و آن هم از پولی که مال این مدیران نیست! هر مدیری یک مدال آور المپیک را دعوت می کند تا از مدیر مافوقش در اداره و بانک استقبال کند تا چند سکه در کف دستش بگذارد یا به آن مدال آور قول تحصیل و اشتغال بدهد و با این چیزها برای مافوق و مدیرانش برقصد! واضح است که باید جلوی این رفتارهای زننده را گرفت. واضح است که این مدیران سوء تفاهم و دزد باید برکنار و پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا