فناوری

اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بسته های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین برای استفاده در عراق اعلام شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول از سه بسته رومینگ ویژه خود با اپراتورهای ارتباطی کشور عراق رونمایی کرد.

دو بسته رومینگ ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۳ به صورت ترکیبی با مشخصات «اینترنت ۲ گیگابایتی، ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک» و «اینترنت نامحدود و ۱۵ دقیقه مکالمه» ارائه شده است.

اعتبار زمانی هر دو بسته ۷ روز و قیمت آنها برای بسته های اول و دوم به ترتیب «۵۹۰ هزار تومان» و «۴۹۰ هزار تومان» است.

محتوای سومین بسته رومینگ عرفه تا اربعین نیز شامل «یک گیگابایت اینترنت» به مدت ۷ روز است که با قیمت ۲۹۰ هزار تومان قابل خرید و فعال سازی است.

تمامی زائران و افرادی که در ایام «عرفه تا اربعین» قصد عزیمت به کشور عراق را دارند می توانند با خرید و فعال سازی هر یک از این بسته های ویژه هزینه های خود را تا حد امکان مدیریت کنند. در ارتباطات خود زیاده روی نکنید.

اپراتور تلفن همراه اول همچنین به نمایندگان کاروان ها و دفاتر زیارتی توصیه کرده است که به زائران توصیه کنند هر یک از این بسته های متنوع و مقرون به صرفه را خریداری کنند.

از جمله مزایای همراه داشتن سیم کارت همراه اول در سفرهای خارجی از جمله عراق، دسترسی به وب سایت های داخلی مانند وب سایت بانک ها و امکان انجام عملیات بانکی، عدم نیاز به خرید ارز برای سیم کارت و بسته ارتباطی، امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض به صورت رایگان. ، تعرفه قابل رقابت با اکثر اپراتورهای خارجی (عراقی) است.

دسترسی رایگان به فروشگاه اینترنتی همراه اول و اپلیکیشن موبایل من از دیگر مزایای همراه داشتن سیم کارت همراه اول در سفرهای خارجی است.

کلیه متقاضیان می توانند با یکی از روش های شماره گیری نسبت به ثبت سفارش خرید و فعال نمودن هر یک از بسته های رومینگ ویژه از عرفه تا اربعین اقدام نمایند. #۴۰*۱۰* یا به اولین فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید فروشگاه.mci.ir یا اپلیکیشن موبایل من اقدام به

همچنین کسانی که به حج می پردازند باید از ظهر تا غروب آفتاب روز را در منطقه عرفات بگذرانند زیرا از ارکان حج است.

لازم به ذکر است که همزمان با اول ماه گذشته (اردیبهشت) و همزمان با ایام حج ابراهیمی و اعزام زائران ایرانی بسته های متنوع و اقتصادی ویژه حج تمتع ۱۴۰۳ را نیز معرفی کرده بود. از طریق این لینک دسترسی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا