اخبار اقتصاد ایران

اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل :: ایران تحلیل

جوایز سومین دوره جشنواره بهترین پایان نامه مهندسی برق با تاکید بر کاربرد هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که با حمایت ایرانسل برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش ایران تحلیل، مجموعه «آزمایشگاه های ایرانسل» بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران، در سومین دوره جشنواره بهترین پایان نامه مهندسی برق، جزو برترین پایان نامه های دکتری مهندسی برق با تاکید بر هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، محافظت می کند.

آزمایشگاه سلول ایران با برگزاری این رویداد حمایتی، بهترین پایان نامه های دکتری در این زمینه را شناسایی کرده و پس از داوری، علاوه بر حمایت از آثار برتر دانشجویی، به برندگان اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۶۰۰، ۵۰۰ و ۴۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می کند. .

فارغ التحصیلان مقطع دکتری در رشته های مرتبط با مهندسی برق که در سال های ۱۴۰۰ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از پایان نامه خود دفاع کرده اند، آنها می توانند تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنید.

سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر مهندسی برق با تاکید بر کاربرد هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حاشیه سی و دومین کنفرانس مهندسی برق برگزار می شود. این همایش از ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود و ایرانسل در این دوره نیز مانند سال های گذشته حامی این کنفرانس است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از سال ۱۳۹۸ همکاری پژوهشی با دانشگاه های معتبر و حمایت از پایان نامه های دانشجویی را در دستور کار خود قرار داده است. در این طرح آزمایشگاه های ایرانسل که آزمایشگاه هوش مصنوعی را نیز راه اندازی کرده است، اولویت های پژوهشی در زمینه های مختلف را اعلام کرده و از دانشجویان علاقه مند دعوت کرده تا با مراجعه به سایت ایرانسل و مشاهده لیست این اولویت ها، موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا