بانک و بیمه

اعلام ساعت کاری بانک کارآفرین در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کارباران، با توجه به فرارسیدن ایام مبارک رمضان، ساعت کار شعب بانک کارباران از بیست و دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود. اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان تغییراتی خواهد داشت.

بر این اساس ساعات حضور کارکنان شعب تهران و شهرستان از ساعت ۲۲ اعمال می شود اسفند تا ۲۵ فروردین از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲:۰۰ بعد از ظهر و برای خدمات مشتریان از ۷:۴۵ صبح تا ۱:۴۵ بعد از ظهر است.
همچنین ساعات کاری شعب تهران و شرایتون برای ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳ و ۷:۴۵ الی ۱۲:۴۵ خواهد بود.
بر اساس این گزارش ساعت کاری، کارکنان واحدهای مرکزی بانک کارآفرین نیز از تاریخ ۳۱ تا ۴ اسفند ماه شاغل هستند. فروردین ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح (۷:۳۰ صبح) تا ۲:۳۰ بعد از ظهر (۲:۳۰ بعد از ظهر) در روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۷:۳۰ صبح (۷:۳۰ صبح) تا ۱:۳۰ بعد از ظهر (۱:۳۰) است. بعد از ظهر) پنجشنبه ها.

ساعت کار شعب و ستاد بانک کارآفرین نیز در روزهای بعد از شب قدر با تاخیر آغاز می شود. به این ترتیب در تاریخ ۲۱ فروردین ساعت کاری شعب تهران و شهرستان برای کارکنان و مشتریان ستاد و شعب از ساعت ۹ الی ۱۳ می باشد. ضمناً ۲۴ فروردین ماه کارکنان شعب و ستادهای تهران و شهرستان از ساعت ۸ الی ۱۳ باز بوده و از ساعت ۸:۱۵ الی ۱۲:۴۵ در خدمت مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است که پس از ماه مبارک، ساعات کاری به ریتم قبلی خود باز می گردد.

شعبه منطقه آزاد (کیش) نیز در ساعات اعلام شده از سوی سازمان منطقه آزاد دایر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا