اخبار اقتصاد ایران

اعلام شرایط اعطای بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول :: افق میهن

همراه اول شرایط اخذ بورسیه کارشناسی مهندسی برق و کامپیوتر را ویژه دانشجویان نخبه و مستعد اعلام کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین بورسیه تحصیلی “کارشناسی” رشته های مهندسی برق و کامپیوتر در چهار دانشگاه معتبر کشور است که با هدف حمایت از دانشجویان نخبه و مستعد اعطا می شود. .

این طرح بورسیه در رشته «مهندسی برق» شامل کد رشته ها می باشد ۳۰۵۵۳ (برق دانشگاه صنعتی شریف با ظرفیت ۵ نفر) ۳۰۴۷۴ (برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ظرفیت ۴ نفر) ۳۰۵۲۶ (برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با ظرفیت ۳ نفر) و ۳۰۵۹۳ (برق دانشگاه علم و صنعت ایران با ظرفیت ۳ نفر)

در شاخه “مهندسی کامپیوتر” نیز شامل کد رشته ها می باشد ۳۰۵۶۲ (کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف با ظرفیت ۵ نفر) ۳۰۴۸۸ (کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ظرفیت ۴ نفر) ۳۰۵۳۰ (کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با ظرفیت ۳ نفر) و ۳۰۶۰۰ (کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران با ظرفیت ۳ نفر)

دانشجویان دوره کارشناسی دارای تعهد خدمت «چهار ساله» خواهند بود و دریافت مدرک کارشناسی آنها منوط به این تعهد است.

بر این اساس، دانشجویان برای دریافت بورسیه تحصیلی باید پس از پایان تحصیل و خدمت سربازی به مدت چهار سال کامل در این شرکت متعهد شوند. بدیهی است در صورتی که همراه اول به این نتیجه برسد که بر اساس عملکرد دانشجو در دوران تحصیل و کارآموزی تمایلی به جذب وی ندارد، دانشجوی مذکور از بورس خارج شده و دیگر تعهد خدمتی نخواهد داشت.

بنابراین از جمله مزایای این طرح بورسیه مواردی مانند دریافت حقوق و بیمه در طول ۸ ترم کارشناسی، امکان استخدام در شرکت های وابسته به شرکت اول، ورود مستقیم به دوره کارآموزی شرکت اول، کسب تجربه حضور در بزرگترین شرکت های حوزه ICT، حضور در جشنواره های دانشجویی و بوت کمپ های علمی، کارگاه ها و دوره های آموزشی مهارت های نرم، شرکت در همایش های تخصصی، بازدید علمی از دستاوردهای کشور در صنعت ICT و تجربه حضور در محیط معتبرترین دانشگاه های ایران

متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد این بورسیه دریافت کنند آدرس اینترنتی آکادمی موبایل رجوع شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا