اخبار اقتصاد ایران

اعلام شرایط درج مدل ۱۴۰۳ برای خودروهای تولیدشده بعد از دهه فجر

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا در خصوص شماره گذاری خودروهای تولیدی بعد از دهه فجر به مدل سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

ایران تحلیل، سرهنگ محمدعلی زارع با اشاره به درج مدل سال آینده برای خودروهای تولیدی بعد از دهه فجر گفت: هر ساله در ایام فرخنده دهه فجر به خودروسازان اجازه داده می شود مدل سال آینده در خودروهای تولیدی و اسناد آنها. امسال نیز مانند سال های گذشته این امکان در اختیار خودروسازان قرار گرفت.

وی افزود: خودروهای تولید داخل که مشخصات فنی آنها از قبیل شماره شاسی، پلاک، مشخصات و مدارک فروش، مدل ۱۴۰۳ را مشخص و به پلیس معرفی می شوند، با مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری می شوند.

زارع گفت: بنابراین مدل درج شده توسط پلیس در اسناد مالکیت صادر شده مطابق با مشخصات و مختصات فنی و اسناد فروش شرکت سازنده و استاندارد تعیین مدل خودروهای تولیدی است.

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: هر خودرویی که در حال حاضر شماره گذاری می شود، در صورتی که مدل ۱۴۰۳ آن در مدارک درج شود، در صورتی که شرایط فوق را داشته باشد، در غیر این صورت مدل آن مطابق با مشخصات فنی و مدارک است. فروش توسط سازنده انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا