اخبار اقتصاد ایران

اعلام ظرفیت‌های ایرانسل برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری :: ایران تحلیل

ایرانسل با اعلام رسمی اسامی نامزدهای واجد شرایط شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قابلیت های تلویزیون اینترنتی لنز را با هدف هم افزایی در تولید و توزیع محتوای تبلیغاتی در اختیار داوطلبان انتخابات قرار می دهد.

به گزارش ایران تحلیل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود و با هدف ایجاد دسترسی عمومی به برنامه های تبلیغاتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات، ظرفیت های ارتباطی و تبلیغاتی خود را در اختیار فضای انتخاباتی قرار داده است. در این راستا کشور در نامه ای به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای بهره مندی از ظرفیت محتوای بستر لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل به همراه برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری اعلام کرد. نامزدهای.

در همین راستا در قسمت شبکه های اختصاصی وب سایت و اپلیکیشن لنز، امکان ایجاد کانال اختصاصی برای هر کاندیدا وجود دارد تا تمامی کاربران تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل با مراجعه به صفحه اختصاصی هر یک از نامزدهای انتخاباتی، بتوانند محتوای منتشر شده توسط ستاد آن نامزد را ببینید. view در کانال اختصاصی هر داوطلب امکان انتشار مطالب مختلف از جمله مصاحبه، گزارش، کلیپ و … که به صورت تجمیع شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد، وجود دارد.

لنز ایرانسل در قسمت پخش زنده امکان پخش زنده مناظره ها، گردهمایی ها و برنامه های تبلیغاتی نامزدها و همچنین تولید برنامه های انتخاباتی از جمله مناظره را فراهم کرده است. همچنین امکان پخش محتوا در سایر پلتفرم های صوتی و تصویری فراگیر وجود دارد.

ایرانسل همچنین در صورت درخواست ستاد انتخاباتی کاندیداها، سایر ظرفیت های تبلیغاتی و پشتیبانی خود را در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیز فراهم می کند.

اپلیکیشن لنز به عنوان یک IPTV دارای مجوز از سازمان صدا و سیما، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند در هر زمان و مکان، مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی) را به صورت رایگان دانلود کنند. پخش زنده برنامه های تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و …)، پخش زنده رویدادهای مختلف (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… به عنوان بستر و محتوا برای پخش محتوا. زیرساخت توزیع، در تلفن های همراه یا دسترسی در خانه در تلویزیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا