اخبار اقتصاد ایران

اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳ :: ایران تحلیل

ایرانسل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ عیدی خود را به مشترکین خود اعلام کرد.این عید شامل بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسل با قیمت تخفیفی و فرصت برنده شدن ۱۴ گیگابایت اینترنت برای هزار نفر می باشد. همچنین لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره ماراتن نوروزی به کاربران خود جوایزی اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایران تحلیل، به مناسبت عید نوروز ۱۴۰۳ کلیه مشترکین دائمی و اعتباری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند از ساعت ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ از هدایا و تخفیف های ویژه ای که به مناسبت عید نوروز تدارک دیده شده لذت ببرید.

بسته تخفیف نوروزی

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان می توانند بسته ترکیبی شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (داخلی شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین المللی را دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در دوره ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال سازی موجود است و اعتبار آن ۱۴ روز از زمان فعال سازی خواهد بود. فعال سازی این بسته هدیه با شماره گیری کد دستوری *۵ و یا مراجعه به اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن امکان پذیر است.

روزانه ۱۴۰۰۰ گیگ اینترنت هدیه

تمامی مشترکین اینترنت ایرانسل از شماره ۲۸ دسترسی دارند اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به قسمت لرزش شگفت انگیز اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمان شانس خود را برای دریافت بسته اینترنتی هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنید. این بسته روزانه در اختیار ۱۰۰۰ مشترک ایرانسل قرار می گیرد و هر مشترک می تواند یک بار در بازه زمانی ذکر شده آن را دریافت کند. مهلت استفاده از این بسته هدیه تا پایان همان روز می باشد.

جشنواره نوروزی لنز

لنز ایرانسل مناسب عید نوروز ۱۴۰۳ برای کاربرانی که از ۲۴ سالگی هستند اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با تماشای محتوای سرگرم کننده از بخش های مختلف لنز از جمله فیلم ها و سریال ها، پخش زنده و تلویزیون آرشیو شده امتیاز جمع آوری می کند.

در این ماراتن نوروزی لنز، کاربران به ازای هر ۳۰ دقیقه مشاهده، ۴۰ امتیاز به امتیازات لنز کلاب خود اضافه می کنند و حداقل زمان تماشای بدون وقفه برای کسب امتیاز در لنز، ۱۰ دقیقه است. همچنین در نهایت لازم است کاربران با مراجعه به صفحه پاداش و تبدیل امتیاز خود شانس برنده شدن دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ FE، دو ساعت هوشمند گلکسی ۵ و یک کنسول بازی PS5 را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا