بانک و بیمه

اعلام نرخ‌ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان

به گزارش افق میهن، جمشید شایانفر تاکید کرد: حق بیمه دهک اول تا پنجم درآمدی همچنان رایگان است و تغییری نکرده است.

وی همچنین گفت: براساس مصوبه هیات وزیران، حق بیمه پرداختی برای پوشش بیمه سلامت برای ۵ دهک درآمدی اول رایگان و برای سایر دهک های درآمدی بر اساس نتایج ارزیابی است.

مدیرکل بیمه و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: برای مشمولان دهک ششم درآمدی ۲۰ درصد حق بیمه توسط افراد پرداخت شده است که نرخ ماهانه ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ سالیانه برای افراد است. همین دهک ۳۸۷۶۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد حق بیمه دهک هفتم توسط فرد پرداخت شده که نرخ آن ماهانه ۴۸ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۵۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

شایانفر اعلام کرد: برای دهک هشتم درآمدی ۴۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۶۴ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ سالانه همین دهک ۷۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

مدیرکل بیمه و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: ۵۰ درصد حق بیمه دهک نهم درآمدی توسط فرد پرداخت می شود که نرخ آن ماهیانه ۸۰ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۹۶۹ هزار تومان است.

مدیرکل بیمه و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای دهک دهم درآمدی ۱۰۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت می شود که نرخ آن ماهیانه ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ سالانه یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا