محیط زیست

اعلام وضعیت جوی ۱۵ شهر پر مسافر کشور در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: آسمان تهران چهارشنبه اول فروردین نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و گاهی رگبار رعد و برق و وزش باد شدید در ساعات پایانی و کاهش ابر خواهد بود. همچنین برای پنجشنبه؛ دومین فروردین همچنین آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی شدید است گام به گام با کاهش باد پیش بینی شده است. وضعیت آب و هوای تهران در سومین جمعه فروردین ماه کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوای اصفهان همچنین برای روز اول فردا فروردین ۱۴۰۳ صبح نیمه ابری، مه آلود و گام به گام با کاهش ابر در بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال رگبار و گرد و خاک پیش بینی می شود. در روز پنجشنبه دوم فروردین همچنین آسمان این شهر صاف، کمی ابری و گاهی وزش باد است. همچنین در سومین جمعه فروردین در ماه اصفهان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد است.

وضعیت آب و هوای کرج در روز اول فروردین ۱۴۰۳ نیمه ابری تا ابری، صبح مه آلود و در برخی نقاط همراه با رگبار باران رعد و برق و گام به گام باد شدید خواهد بود. در روز دوم فروردین آسمان این شهرستان صاف تا نیمه ابری با کاهش شدید دما پیش بینی می شود. همچنین برای جمعه سوم فروردین همچنین آسمان صاف در برخی ساعات کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

آسمان گرگان در اولین روز سال نو ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات، بارش پراکنده برف و در برخی نقاط مه آلود همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین آسمان این شهرستان برای دومین روز از سال نیمه ابری تا ابری، صبح با بارش پراکنده و مه آلود و گام به گام انتظار می رود ابرها کاهش یابد. برای سومین جمعه فروردین همچنین صاف تا نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر و در برخی نقاط مه آلود و وزش باد پیش بینی می شود.

آسمان ساری در اولین روز بهار ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود. در دومین روز سال آسمان این شهر ابری است گام به گام با کاهش ابر همراه خواهد بود و در روز جمعه آسمان صاف تا نیمه ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

تبریز همچنین روز چهارشنبه، اول فروردین نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و باران و در برخی ساعات همراه با مه رقیق پیش بینی می شود. برای پنجشنبه دوم فروردین آسمان این شهرستان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و باران و در برخی ساعات همراه با مه رقیق خواهد بود. روز جمعه نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و باران برای آسمان تبریز پیش بینی می شود.

آسمان اهواز روز چهارشنبه ۱ فروردین نیمه ابری تا نیمه ابری گام به گام با کاهش ابر و احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است. در روز پنجشنبه دوم فروردین همچنین آسمان این شهرستان صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی یا مه رقیق و وزش باد پیش بینی می شود. در سومین جمعه فروردین همچنین آسمان اهواز صاف تا نیمه ابری است گام به گام ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

آسمان بندرعباس در روز اول فروردین برای پنجشنبه دوم صاف تا نیمه ابری همراه با مه رقیق و غبار محلی و وزش باد پیش بینی می شود. فروردین همچنین آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با مه رقیق و غبار محلی و وزش باد پیش بینی می شود. در سومین جمعه فروردین همچنین آسمان این شهرستان صاف تا نیمه ابری همراه با مه رقیق، غبار محلی و وزش باد است.

آسمان یزد در اولین روز سال ۱۴۰۳ همراه با وزش باد شدید و گاهی باران پراکنده و در بعد از ظهر کاهش یافت. ابر خواهد بود. آسمان این شهر برای پنجشنبه دوم فروردین نیمه ابری همراه با وزش باد و در جمعه سوم فروردین نیمه ابری گام به گام افزایش ابر و افزایش وزش باد با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

آسمان شیراز روز چهارشنبه ۱ فروردین مه آلود با باران و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید در بعدازظهر و کاهش می یابد ابر خواهد بود و برای روز پنجشنبه در اواخر وقت رویش ابر در برخی نقاط مه صبحگاهی کمی ابری خواهد بود. روز جمعه آسمان این شهر ابری شد گام به گام بارندگی و رعد و برق پیش بینی شده است.

آسمان قزوین روز چهارشنبه ۱ فروردین ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار باران گاهی رگبار باران رعد و برق و باد شدید می وزد و گام به گام انتظار می رود ابرها کاهش یابد. آسمان این شهرستان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد و در روز جمعه صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود.

بوشهر در اولین روز از سال جدید، آسمان کمی ابری همراه با وزش باد و در روز پنجشنبه، دوم. فروردین همچنین آسمان کمی ابری همراه با وزش باد و در روز جمعه نیمه ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گام به گام افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

آسمان رشت در اولین روز از سال جدید نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. در روز پنجشنبه دوم فروردین همچنین آسمان رشت نیمه ابری و مه آلود با احتمال بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد و در روز جمعه سوم فروردین همچنین نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد با احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

آسمان خرم آباد روز چهارشنبه ۱ فروردین نیمه ابری در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده و گاهی اوقات رعد و برق و گاهی افزایش باد پیش بینی می شود. روز پنجشنبه دوم فروردین همچنین آسمان این شهرستان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود. خرم آباد برای روز جمعه آسمانی نیمه ابری و بعدازظهر با رگبار باران و گاهی رگبار باران پیش بینی می شود. رعد و برق و گاهی افزایش باد پیش بینی می شود.

آسمان مشهد در ابتدا فروردین هوا ابری و غبارآلود و گاهی همراه با وزش باد شدید و رگبار باران خواهد بود. روز پنجشنبه آسمان این شهرستان نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و روز جمعه سوم فروردین وضعیت آن نیمه ابری و گاهی وزش باد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا