اخبار اقتصاد ایران

افتتاح سایت‌های ارتباطی ایرانسل در نیشابور به مناسبت دهه فجر :: افق میهن

۹ پایگاه ارتباطی ایرانسل در شهرستان نیشابور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش افق میهن، صبح امروز چهارشنبه هجدهم بهمن ۱۴۰۲ و در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری نیشابور به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور دکتر هاجر چنارانی نماینده نیشابور، فیروزه، زبرخان و میانجلگه در شورای اسلامی، مهندس محمد شمسایی مدیرکل تنظیم مقررات. و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق، مهدی دونده معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، دکتر علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، دکتر سید حسن میرفانی شهردار نیشابور ، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر نیشابور و مدیران منطقه ای و استانی در محل معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور از ۹ سایت جدید اتصال ایرانسل در شهرستان نیشابور به بهره برداری رسید.

در ادامه این پروژه علاوه بر افتتاح ۹ سایت جدید، فناوری ۱۲ سایت ارتقا یافته و در مجموع اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال به آن اختصاص یافته است.

ایرانسل نیز در دوازدهم بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد سایت های ۵G را به ۸۴۵ سایت افزایش داد. بهره برداری از دو سایت ارتباطی در شهرستان های بهار و کبودرآهنگ استان همدان و افتتاح سایت ۵G ایرانسل. در یزد توسط وزیر ارتباطات در هفدهم بهمن ۱۴۰۲ از دیگر اقدامات ایرانسل با هدف توسعه شبکه ارتباطی کشور، دهه فجر ۱۴۰۲ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا