بانک و بیمه

افتتاح شعبه جدید بانک کارآفرین در بیمارستان عرفان تهران

بر اساس گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرینان؛ با حضور مدیرعامل دکتر احمد بهاروندی، سهراب صادقی، مجتبی پیرهادی و علی اصغر تقوی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک، جدیدترین شعبه بانک کارآفرین رسما افتتاح شد.

بانک کارآفرین به منظور ارائه خدمات خوب و رویکرد کاربر پسند به مشتریان، تجهیز و نوسازی شعب جدید خود را در دستور کار قرار داده است و در این زمینه طی دو سال گذشته شعب مختلف این بانک گسترش و تجهیز با رویکرد، خدمات مدرن برای ارائه در سطح بانک های بین المللی و با طراحی منحصر به فرد افتتاح و افتتاح شد.

شعبه عرفان (کد ۵۳۰۰۵۲۱) بر اساس هویت بصری جدید این بانک طراحی و تجهیز شده است به آدرس سعادت آباد، بلوار سارو غربی، خیابان بخشایش، کوچه هفدهم، پلاک ۵۴ آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. . طبقه همکف بیمارستان عرفان.

بانک کارآفرین به عنوان یک بانک حامی حوزه سلامت و پزشکی سال هاست که تمام تلاش خود را برای حمایت از این بخش به کار گرفته و با عرضه محصولات متنوع در حوزه سلامت و پزشکی به دنبال آن است که مروج سلامت هموطنان باشد.
شعبه بیمارستان عرفان در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه خدمات در اسرع وقت به هموطنان عزیز و در عین حال رفاه حال مشتریان و کادر درمانی تاسیس گردید.

با این اوصاف در مراسم افتتاحیه شعبه جدید تاکید شد که در آینده نزدیک شاهد عرضه محصولات متنوعی در حوزه سلامت خواهیم بود تا بیماران، پزشکان و کادر درمانی خدمات ارزشمندتری را از بانک کارآفرینان از طریق استفاده از این محصولات جدید و متنوع.

در ادامه این مراسم شادی هاشمی مدیر پشتیبانی بانک گزارشی از بازسازی و آماده سازی شعبه عرفان ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شعب بیشتری از بانک کارآفرین در سایر شهرستان ها در تهران افتتاح شود. تجهیز و نوسازی شعب جدید بانک کارآفرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا