اخبار اقتصاد ایران

افتتاح همزمان ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی با حضور معاونین بنیاد مسکن در گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از افتتاح ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی در این استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

افق میهن، یک واحد مسکن روستایی صبح دوشنبه با حضور معاونین بنیاد مسکن کشور و مدیران عالی رتبه این نهاد در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن گیلان ۱۱۷ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی روستایی در گیلان به بهره برداری رسیده است که سهم آستانه اشرفیه از این تعداد ۵ هزار و ۳۷۰ واحد است.

حامد دائمی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح مرکزی پروژه هادی روستایی گیلان در آستانه اشرفیه اظهار داشت: ۳۷ پروژه از پروژه هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان بر تقویت زیرساخت های روستایی در استان تاکید کرد و بیان کرد: در ۳۷ پروژه طرح هادی روستایی ۳۸ کیلومتر آسفالت راه آسفالت شده که معادل حدود ۱۵۸ هزار متر مربع آسفالت است.

دائمی از افتتاح ۲ پروژه طرح هادی روستایی در آستانه اشرفیه خبر داد و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

به گفته وی، با اجرای ۲ پروژه هادی روستایی، ۵.۵ کیلومتر راه آسفالته معادل بیش از ۲۳ هزار متر مربع تکمیل شده است.

عکس: ابوالفضل شکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا