اخبار اقتصاد ایران

افتتاح و بهره‌برداری از ۲۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب گیلان+ جزئیات

شرکت آبفای گیلان با ۲۱ پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب در شهر و روستاهای استان گیلان به استقبال هفته دولت امسال می رود.

افق میهن علیرضا غیاثی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و آماده بهره برداری این شرکت در هفته دولت اظهار داشت: ۲۱ تصفیه آب پروژه های گیلان در ۱۱ شهرستان استان با اعتبار سررسید. ۸۶۹ میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی، محرومیت زدایی و غیره در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد و جمعیتی بالغ بر ۹۷ هزار و ۸۵۳ نفر از مزایای افتتاح این پروژه ها بهره مند می شوند.

غیاشی; وی ضمن اشاره به اینکه اطلاع رسانی خدمات ارائه شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اقدامات و دستاوردهای این شرکت است، گفت: ۱۶ پروژه از ۲۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت ۱۴۰۳ مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد. آبرسانی و ۵ پروژه مربوط به حوزه شهری.

وی ادامه داد: شایان ذکر است; ۵۷ روستای بالای ۱۶ هزار خانوار از نتایج افتتاح این ۱۶ طرح روستایی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ بهسازی و توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول ۴۶ کیلومتر، لوله گذاری خط انتقال به طول حدود ۱۴ کیلومتر، بهسازی ۵ چشمه، احداث ۹ مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۴۴۰۰ مترمکعب، حفاری ۷ حلقه چاه و احداث ۵ ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۸۷.۵ لیتر در ثانیه حجم عملیاتی این پروژه ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا