اخبار اقتصاد ایران

افتتاح یک مجتمع گردشگری زیبا با سرمایه گذاری ۸۰ میلیاردی در منطقه آزاد انزلی

با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در منطقه آزاد انزلی صورت گرفت

طرح سرمایه گذاری مجتمع گردشگری پارک ساحلی آزاد انزلی با حضور عبدالمالکی به بهره برداری رسمی رسید.

ایران تحلیل با حضور حجت اله عبدالمالکی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور طرح سرمایه گذاری مجتمع گردشگری در پارک ساحلی. منطقه آزاد انزلی رسما به بهره برداری رسید.

بر این اساس مجتمع گردشگری، تفریحی، اقامتی فوق در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع افتتاح شده و دارای امکاناتی از قبیل ۱۷ واحد اقامتی با ۱۱۰ تخت مسافرتی برای گردشگران ورودی به فاز تجاری و گردشگری منطقه و رستوران ساحلی می باشد. برای این منظور ساخته و تجهیز شد. مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

بنابراین گزارش طرح سرمایه گذاری فوق که زمینه اشتغال مستقیم ۶۳ نفر را فراهم کرده است یکی از بسته های سرمایه گذاری کیمیا سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه گردشگری است که در سال جاری و با اقدامات انجام شده توسط این سازمان مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور که در سال ۱۴۰۲ میزبان حدود ۱۲ میلیون گردشگر بود، اقدام به تکمیل و تنوع بخشی به امکانات و زیرساخت های مختلف گردشگری، تفریحی و اقامتی با استانداردهای بین المللی برای جذب گردشگری در قالب بسته های سرمایه تاسیس کیمیا در دستور کار قرار گرفته و طی سال ۱۴۰۳ و سال های آتی چندین طرح سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا