بانک و بیمه

افتتاح ۱۰ شعبه صرافی بانک ملی ایران به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک ملی، به مناسبت میلاد باسعادت قائم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، حضرت صاحب الزمان (عج) در نیمه شعبان با شکوه برگزار شد. مراسم ممنوعیت در جشن فردوسی با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، محسن در سالن همایش های ادارات اصلی بانک برگزار شد. رضایی عضو شورای داوری و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی فرشاد محمدپور، معاون نظارتی بانک مرکزی: ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و کمیته اجرایی و جمع کثیری از کارکنان بانک. شعبه صرافی افتتاح شد.

در این مراسم فرشاد محمدپور قائم مقام بانک مرکزی به تشریح سیاست این نهاد در خصوص بازار ارز پرداخت و گفت: بر اساس رویکرد جدید و با در نظر گرفتن ریسک فعالیت در این بازار، صرافی ها باید از این فرصت استفاده کنید.» شما به سرمایه و اعتبار نیاز دارید. برای فعال بودن، سرمایه و تحمل ریسک آنها متناسب با فعالیتشان رشد می کند.

وی افزود: رویکرد بانک مرکزی این است که بانک ها در اقصی نقاط کشور از جمله استان هایی که در حال حاضر صرافی وجود ندارد صرافی داشته باشند.

قائم مقام بانک مرکزی از دستاورد بانک ملی ایران در راه اندازی بورس اوراق بهادار در ۱۰ استان کشور قدردانی کرد و گفت: با توجه به پیشرو بودن بانک ملی ایران در همه زمینه ها، این اقدام اجرایی شد. امروز این بانک یک طرح پایلوت را انجام داده است و امیدواریم این اتفاق زمینه ساز حضور سایر بانک ها در کشور نیز باشد و به تدریج در این عرصه نفوذ کنند.

لازم به ذکر است این مراسم با برگزاری جشن نیمه شعبان همراه بود. سخنرانان دیگر نقش بانک ملی ایران را در ارائه بهترین خدمات ارزی ممکن به بخش تولیدی و فعالان اقتصادی کشور تاکید کردند.

لازم به ذکر است با راه اندازی این صرافی ها در استان های مذکور، سایر استان های کشور نیز شاهد افتتاح صرافی های بانک ملی ایران خواهند بود و از این طریق تمامی مردم کشور می توانند دریافت کنند. خدمات صرافی مورد نیاز آنها از طریق این صرافی ها. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا