اخبار اقتصاد ایران

افتتاح 744 پروژه توزیع برق گیلان؛ برق‌رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار درصورت اخذ مجوز از منابع طبیعی

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان گفت: یکی از مهمترین پروژه های توزیع برق گیلان نوسازی شبکه های فرسوده است و امسال تعداد خوبی از پروژه های کابل کشی خود نگهدار به بهره برداری می رسد.

افق میهن ،مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ۷۴۴ پروژه برق رسانی و بهینه سازی تاسیسات شهری و روستایی از جمله ۴۹۴ کیلومتر تعویض کابل فشار ضعیف خود ایفا به جای شبکه سیمی فرسوده ۱۷ افتتاح کرد. کیلومتر توسعه شبکه نصب ۱۲۴ ترانس با ظرفیت ۳۹ مگا ولت در هفته دولت ۱۴۰۳ با اعتباری بالغ بر ۳۹۱ میلیارد تومان اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش، پیگیری و همدلی مدیران ارشد، عوامل اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع برق استان گیلان، ۷۴۴ پروژه شهری و روستایی در خصوص احداث و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و متوسط ​​و ترانسفورماتورهای برق انجام شد. برای تقویت ولتاژ برق مشترکین افتتاح شد. خواهد بود

صادقی گفت: یکی از مهمترین پروژه های توزیع برق گیلان نوسازی شبکه های فرسوده است و تعداد زیادی از پروژه های کابل کشی خود نگهدار در هفته دولت به بهره برداری می رسد و هدف نهایی آنها اجرا برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه ها و جلب رضایت مشترکین محترم می باشد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان بیان کرد: تعداد روستاهای برق دار استان گیلان ۲ هزار و ۵۷۴ روستا است که تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار بر اساس سرشماری سال ۸۸ در سال ۱۳۸۸ برق دار شدند و در حال حاضر به روستاهای زیر ۱۰ خانوار برق رسانی می شود. به ترتیب اولویت و در صورت انجام اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی ارائه می شود.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیش از یک میلیون و ۶۵۷ هزار مشترک در کل استان گیلان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا