اخبار اقتصاد ایران

افت قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا/ آخرین قیمت‌ها :: افق میهن

امروز در شرایطی که مسعود مزیکیان برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور راهی مجلس می شود، قیمت خودرو با افت شدید مواجه شد.

به گزارش افق میهن، قیمت خودرو امروز ۹ است مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. وضعیت معاملات در روز تحلیف مسعود مزیکیان به عنوان رئیس دولت چهاردهم حکایت از نوسان گسترده قیمت ها دارد.

به طوری که افت تولیدات داخلی با شدت بیشتری نسبت به روزهای گذشته ادامه دارد.
قیمت خودروهای داخلی

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته با افت شدیدی کار خود را آغاز کرد.

سورن پلاس دوگانه سوز و تمامی مدل های این خودرو صبح امروز روند نزولی را تجربه کردند. این خودرو با ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۷۶۹ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

پژو پارس یکی از محصولات داخلی ایران خودرو است که بر خلاف سایر محصولات این شرکت از روند صعودی برخوردار شد و با رشد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در محدوده ۶۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت که البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و فروخته نمی شود.

پژو ۲۰۷ دنده هیدرولیک یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است و با روند نزولی خود به قیمت ۷۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود.

تارا V2 اتوماتیک با همتایان خود روند نزولی را تجربه کرده و با افت ۹ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است و امروز این خودرو در کارخانه به فروش نمی رسد.

اطلس خودروی جدید سایپا رکورددار افزایش قیمت در بین محصولات شد و با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۵۴۰ میلیون تومان رسید.

فالکون جی اتوماتیک یکی از محصولات سایپا با افت ۸ میلیون تومانی با قیمت ۷۱۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

نوسان گسترده قیمت ها در بازار خودرو؛ افت قیمت ۶ تا ۱۲ میلیون تومانی محصولات ایران خودرو و سایپا جدول قیمت
قیمت خودروهای مونتاژ شده

صبح امروز محصولات مونتاژی روند قیمتی نوسانی به خود گرفتند.

یکی از نخبه ترین مدل های افراطی خودرو VX است. این خودرو با مشخصات فعلی از قابلیت ها و امکانات فنی منحصر به فردی برخوردار است که امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و پس از افت قیمتی ۴۰ میلیون تومانی با نرخ چهار میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

خودروی BAC X3 یک کراس اوور کامپکت اصل با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات مناسب برای سرنشینان خودرو است که از سال ۱۴۰۲ در خط تولید شرکت کرمان موتور مونتاژ شده است. بازار با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محصولات این شرکت است بهمن این موتور با افت ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

مکث اتوماتیک کلوت (تیپ ۳) یکی از محصولات مونتاژی است که تعادل خود را از دست داده و با افزایش ۷۰ میلیون تومانی با نرخ یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در بازار خریداری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا