ارزهای دیجیتال

افزایش خرید بیت کوین توسط مایکل سیلور

به گزارش ایران تحلیل:






مایکل سیلور، مدیر عامل سابق MicroStrategy، یک برنامه چهار ماهه را برای فروش ۲۱۶ میلیون دلار از سهام خود در این شرکت اجرا کرده است تا دارایی بیت کوین خود را افزایش دهد.



به گزارش ایران تحلیل، بر اساس گزارشات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در تاریخ ۲ ژانویه، سیلور فروش ۳۱۵۰۰۰ گزینه سهام را آغاز کرده است. این گزینه های سهام در ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ منقضی می شوند.

مایکل سیلور فرآیند فروش سهام خود را با عرضه پنج هزار سهم در دوم ژانویه آغاز کرد. او پیش از این در ۱۱ آبان اعلام کرده بود که روزانه ۵۰۰۰ سهم را به مدت چهار ماه می فروشد. او از این مبالغ برای پرداخت تعهدات شخصی و افزایش ثروت بیت کوین خود استفاده می کند.

برخلاف افزایش فروش شخصی سیلور، او تاکید کرد که بخشی از سهامش در شرکت باقی خواهد ماند. طبق داده‌های مورخ ۱ نوامبر، سیلور مجاز خواهد بود تا ۴۰۰۰۰۰ سهم از اختیارات خود را از ۲ ژانویه تا ۲۶ آوریل سال جاری بفروشد.

رشد ارزش شرکت میکرواستراتژی

در حالی که قیمت بیت کوین از ابتدای سال گذشته به میزان قابل توجهی ۱۷۰ درصد افزایش یافته است، MicroStrategy رشد دارایی را بیش از دو برابر کرده است و در سال گذشته ۴۱۱ درصد افزایش یافته است (طبق داده های TradingView).

در ۲۷ دسامبر، MicroStrategy با خرید ۱۴۶۲۰ بیت کوین دیگر به ارزش ۶۱۵ میلیون دلار، سرمایه گذاری دیگری در بیت کوین انجام داد. این خرید مجموع دارایی های بیت کوین شرکت Micro Strategy را به ۱۸۹۰۰۰ و ۱۵۰ بیت کوین افزایش داد که با قیمت های فعلی بازار تقریباً ۸.۵ میلیارد دلار ارزش دارد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا