بانک و بیمه

افزایش دو برابری ظرفیت چاپ کارت‌های هوشمند| خروج ۳۶ همتی بانک ملی از بنگاهداری

چیزی را گزارش کنید فولکس بانکابوالفضل نجارزادگان مدیرعامل بانک ملی در مراسم افتتاحیه خط تولید کارت هوشمند شرکت چاپ و انتشارات این بانک که با حضور نصرت اله شهبازی قائم مقام رئیس بانک، صمد عزیزنژاد عضو هیئت مدیره و جواد بخشی عضو هیئت مدیره برگزار شد، یادی کرد. شهید آیت‌الله رئیسی و شهیدش گفت: بانک ملی ایران به‌عنوان بازوی اجرایی دولت در فرصت باقی‌مانده تلاش می‌کند تا برنامه‌های دولت سیزدهم را با موفقیت و جدیت اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت خطوط تولید شرکت چاپ و نشر اقدامی موثر همراه با تغییر رویکرد مدیریتی است، تاکید کرد: تحولات روزافزون شرکت چاپ و نشر باید برنامه محور باشد، به همین دلیل است. برای تدوین برنامه ضروری است. ۵ هر ساله پایه و اساس تداوم این تغییرات رو به رشد گذاشته می شود. مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: شرکت چاپ و نشر این بانک ظرفیت های زیادی دارد و باید زنجیره ارزش این شرکت در بخش های مختلف از جمله بسته بندی تکمیل شود.

وی در خصوص خروج ۳۶ همتی از بانکداری توسط بانک ملی ایران در سال گذشته، گفت: شرکت های این بانک یا شرکت ابزاری یا غیرابزاری هستند و رویکرد این بانک خروج از بانک ملی خارج از بانک است. -شرکت های ابزاری شرکت های ابزاری تا بتوانند از منابع به دست آمده از آنها استفاده کنند. در ابزارهایی مانند چاپگرها و ناشران سرمایه گذاری کنید.

وی با اشاره به مشکلات شرکت چاپ و نشر در گذشته گفت: در سال گذشته با رویکرد مدیریتی صحیح اقدامات خوبی برای توسعه فعالیت ها، اصلاح وضعیت مالی و بهبود شرایط کارکنان این شرکت انجام شد. نجارزاده در خصوص توسعه فعالیت های انتشارات گفت: افزایش ظرفیت تولید این شرکت از ۲.۵ میلیون قطعه به ۶ میلیون قطعه اقدامی است که شایسته تقدیر است و این روند باید با حمایت موثر بانک ملی ادامه یابد وی تاکید کرد: چاپ اسناد امنیتی یک وظیفه حاکمیتی است که بر عهده شرکت چاپ و نشر است. بنابراین بانک ملی ایران به حمایت از این شرکت برای تقویت عملکرد ادامه خواهد داد.

سفارشات زیادی برای چاپ کارت های هوشمند به شرکت چاپ و انتشارات بانک ملی به عنوان پیشرو در تولید این نوع کارت ها رسید، از این رو تصمیم بر آن شد تا به سفارشات پاسخ داده و شرکت را به تجهیزات جدید مجهز کنیم.

افزایش ۲ برابری ظرفیت تولید

داریوش سهرابی، مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات بانک ملی ایران نیز گزارشی از عملکرد این شرکت در سال گذشته ارائه کرد و گفت: با بهره برداری از خط تولید جدید کارت هوشمند، ظرفیت چاپ این واحد دو برابر شده است. . وی افزود: سفارشات زیادی برای چاپ کارت هوشمند به شرکت چاپ و نشر به عنوان پیشرو در تولید این نوع کارت ها رسید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به سفارشات پاسخ دهیم و شرکت را به تجهیزات جدید مجهز کنیم.

سهرابی تاکید کرد: کارت هوشمند سوخت، شناسنامه فرهنگی و قرارداد چاپ کارت ملی با سازمان ثبت احوال از جمله کارت های هوشمندی است که با افتتاح خط تولید، روند چاپ و توزیع آن بهبود چشمگیری خواهد داشت. باید بگویم؛ با افتتاح خط تولید کارت هوشمند سوخت، ظرفیت تولید این شرکت از سه میلیون به شش میلیون افزایش یافته و ظرفیت تولید و تنوع محصول تولید این نوع کارت نیز افزایش یافته است. همچنین در حاشیه و در پایان این مراسم از دو کتاب نفیس مثنوی معنوی و دیوان حافظ با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا