اخبار بورس

افزایش سرمایه “تپسی” در دستور کار/ امسال سرویس “تپسی مدرسه” نداریم

در این نشست خبری عنوان شد؛

مدیرعامل تپسی گفت: افزایش سرمایه تپسی از ۲۴۰ میلیارد تومان به ۲۰۰۰ میلیارد تومان رو به اتمام است. هدف از جذب سرمایه تامین منابع در دو حوزه از جمله رشد تاکسی های اینترنتی و دیگری سرمایه گذاری در توسعه خدمات جدید است.

چیزی را گزارش کنید افق میهننشست خبری «تپسی» با موضوع تشریح نقشه راه و مسیر آینده برگزار شد.

سید مصطفی حسینی، مدیرعامل حسینی توضیح داد: هدف از تاسیس تپسی ادغام شرکت های پلت فرم زیر یک چتر واحد، استفاده از شبکه و زیرساخت تپسی برای توسعه سایر شرکت ها و هم افزایی شرکت های این حوزه برای تسریع در توسعه است. برای دستیابی به اهداف گروه در بازار کسب و کار پلت فرم نهفته است.

وی در خصوص چشم انداز «تپسی» در افق ۱۴۱۰، گفت: با استفاده از فرصت های موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال، سهم درآمد گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم کل درآمد گروه تا سال ۱۴۱۰ افزایش یابد. بنابراین انتخاب کاربران افزایش می یابد و در نتیجه کیفیت ارائه خدمات افزایش می یابد و رقابت ایجاد می شود.

مدیرعامل «تپسی» درباره افزایش سرمایه گفت: افزایش سرمایه «تپسی» از ۲۴۰ میلیارد تومان به ۲۰۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است. هدف از جذب سرمایه تامین منابع در دو حوزه از جمله رشد تاکسی های اینترنتی و دیگری سرمایه گذاری در توسعه خدمات جدید است.

افزایش سرمایه

مدیرعامل «تپسی» در خصوص افزایش سرمایه گفت: افزایش سرمایه «تپسی» از ۲۴۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان در مرحله نهایی شدن است. هدف از افزایش سرمایه تامین منابع در دو حوزه از جمله رشد تاکسی های اینترنتی و سایر سرمایه گذاری ها در توسعه خدمات جدید است. است.

وی افزود: ما همیشه برای شفافیت تلاش می کنیم و وظیفه ما این است که برای سهامداران تصمیم درستی بگیریم.

حسینی ادامه داد: ابر اپلیکیشن تپسی از فردا شروع به کار می کند. این یک تجربه یکپارچه برای دریافت خدمات با کیفیت بالا و منحصر به فرد در زمینه های مختلف است. دو سرویس “خرید” و “سفارش غذا” نیز برای استفاده در دسترس هستند.

مدیرعامل «تپسی» گفت: سرویس OFOOD هم اکنون در مشهد در حال اجراست. اقدامات این سرویس برای تهران در حال انجام است و سعی داریم تا پایان تابستان این سرویس را در تهران ارائه دهیم.

وی در خصوص گروه تپسی گفت: از ابتدا می خواستیم گروهی به نام گروه تپسی ایجاد کنیم که هدف آن رهبری، نظارت، کنترل و تسهیل گری است.

مدیر عامل شرکت تپسی درباره سرویس مدرسه تپسی اظهار داشت: امسال سرویس مدرسه تپسی نداریم و از آنجایی که به پایگاه کاربران آسیبی وارد نمی‌کند، عمل نمی‌کنیم این خدمات انجام می شود. اما از دست شما خارج نخواهد شد.

وی اهداف رشد شرکت تپسی تا پایان سال را تشریح کرد: دوبرابر شدن درآمد شرکت، ورود به بازارهای جدید با ارائه خدمات اقتصادی، تمرکز بر توسعه خدمات پیک و کارگاهی، ایجاد ارزش برای کاربران تپسی با اتصال کسب و کارهای آنلاین و آفلاین باعث رشد سینی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا