اخبار بورس

افزایش سرمایه جذاب ۲۰ نماد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. روز گذشته اطلاعیه های متعددی در خصوص تک تک فازهای افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شد. در این گزارش جزئیات برخی از این اطلاعیه ها را توضیح داده ایم.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت آسان پرداخت پرشین از مبلغ ۵,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۸۷۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال. سپرده‌های نقدی سهامداران، سود انباشته برای ۱- تامین الزامات بانک مرکزی برای شرکت‌های پرداخت الکترونیک، ۲- خرید دستگاه‌های کارتخوان و پایانه‌های تجاری و توسعه زیرساخت‌های فنی، ۳- تغییر ساختار مالی و ۴- جلوگیری از خروج نقدینگی.

پیشنهاد هیئت مدیره برای افزایش سرمایه غوگل

گزارش توجیهی هیأت مدیره مبنی بر پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت گلوکوزان از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی و معافیت مالیاتی مقرر در تبصره ۲. قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه

گزارش توجیهی هیأت مدیره برای پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته برای جلوگیری از خروج نقدینگی تأمین سرمایه در گردش و اصلاح هیئت مدیره موجود. و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه کگل

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از مبلغ ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی، سود تعهدی، دریافتی های نقدی با حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور ۱) جبران هزینه های انجام شده برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، ۲) مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه گذار، ۳) بازپرداخت هزینه های انجام شده برای تحصیل سهام (خرید سهام و تاسیس شرکت)، ۴) بازپرداخت هزینه های انجام شده در اجرای طرح های توسعه، ۵) تامین بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید سنگ آهن تامین شده است.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه تهران

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت داروسازی تهران دارو از مبلغ ۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ انباشته. سود ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای اهداف سود انباشته شد.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه شرکت بهپاک

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۸ تیر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت صنعتی بهپاک از مبلغ ۴.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۶.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال. سود انباشته، ۰۰۰ ریال برای تغییر ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه اختصاص یافت.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه تاپکیش

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱/۹/۱۴۰۲ هیأت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش از مبلغ ۱.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ از سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۵,۱۶۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به تغییر ساختار مالی اختصاص یافت.

ثبت افزایش سرمایه تفرس

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه خلیج فارس از مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی به مبلغ ۵۰۰۰ و ۰۰۰ ریال) انجام شد. سپرده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۲ نزد سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

پیشنهاد هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه سالار

گزارش توجیهی هیأت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سیمان لارستان از مبلغ ۲۳۴,۸۰۰,۵۰۴,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته مازاد دارایی ها به تجدید ارزیابی دارایی ها. ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ مورد تایید هیئت مدیره و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیئت برای افزایش سرمایه پردیس

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری پردیس از مبلغ ۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی و حفظ وضعیت مالی انباشته، اصلاح سود انباشته. ساختار و جلوگیری از خروج نقدینگی در دو مرحله که در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه تامسکن

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از مبلغ ۶,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل وجوه نقدی وجوه نقد جاری سهامداران ۲۹ سپتامبر .۱۴۰۲ به تائید هیئت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد.

آگهی ثبت افزایش سرمایه صبا

افزایش سرمایه گروه مالی صبا تامین از مبلغ ۹۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی به مبلغ ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق الوصول حق الحساب جاری). مبلغ ۲۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال). ریال) در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه توسکا

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا از مبلغ ۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ارتقاء نسبت ساختار مالی و بهبود حقوق صاحبان سهام ۴۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل مطالبات سهامداران موجود و جریان‌های نقدی ورودی تامین شد.

پیشنهاد هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه زرنام

گزارش توجیهی هیأت مدیره مبنی بر پیشنهاد افزایش سرمایه گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام از مبلغ ۲۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تأمین بخشی از منابع طرح های توسعه ای مورد نیاز برای تأمین بخشی از منابع مصوب هیئت مدیره. در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۲ توسط هیئت مدیره و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیئت مدیره برای افزایش سرمایه سکارون

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سیمان کارون از مبلغ ۲۰۸,۸۳۳,۳۳۳,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی داراییهای شرکت جهت تغییر ساختار مالی شرکت. که در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه معین

گزارش توجیهی هیأت مدیره مبنی بر پیشنهاد افزایش سرمایه از ۸,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۱۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار سرمایه و افزایش تحمل ریسک در ریسک پذیری جهت حفظ و افزایش رقابت پذیری مصوب خرداد ماه. ۲، ۱۴۰۱ و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید.

پیشنهاد هیئت در خصوص افزایش سرمایه ولاشرک

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت لیزینگ ایران و شرق از مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و وجوه نقد به منظور افزایش میزان معافیت ها با هدف: افزایش سودآوری و اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اظهارنظر در اختیار حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفت.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه کهمدا

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت شیشه همدان از مبلغ ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. ریال از محل سود انباشته جهت بهبود ساختار مالی و بهره مندی از معافیت مقرر در تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه فرای

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت ذوب روی اصفهان از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. از سود انباشته برای تغییر ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجوه نقد از شرکت و همچنین بهره مندی از معافیت مالیاتی. در صورت افزایش سرمایه، شرکت مجبور به استفاده از وام بانکی نیست و در این صورت هزینه های مالی کمتری نسبت به عدم افزایش سرمایه دارد. این شرکت همچنین در نظر دارد از معافیت مالیات بر عایدی سرمایه در سایت سودانباشت استفاده کند. با توجه به بند درآمد بودجه مصوب ۱۴۰۲، بند ۲، به منظور تشویق سرمایه گذاری در شرکت های بورسی و فرابورسی و تشویق آنها به عدم توزیع و توزیع بخش بزرگی از سود کسب شده و استفاده از وجوه حاصله در جهت افزایش. سرمایه و در نتیجه کمک به توسعه بخشهای تولیدی و ایجاد فرصتهای شغلی جدید. در سال ۱۴۰۲ مالیات بر درآمد قسمتی از سود تقسیم نشده شرکت های مذکور که به حساب سرمایه واریز می شود موضوع ماده ۱۰ قانون مالیات های مستقیم (مشروط به نرخ صفر) می باشد. نشان داده شده.

گزارش حسابرس از افزایش ۵۶ درصدی سرمایه و صنعت

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری جهت توسعه صنعت و تجارت انباشته سود به مبلغ ۱۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای تغییر ساختار مالی، جبران سرمایه گذاری های انجام شده، حفظ و افزایش عملیات جاری و جلوگیری از خروج وجوه نقد اختصاص یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا