اخبار بورس

افزایش سرمایه کدام نمادها در کدال منتشر شد؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. امروز در خصوص هر مرحله از افزایش سرمایه در سامانه کدال اطلاعیه های متعددی اعلام شد که در این گزارش به تشریح جزئیات برخی از این اطلاعیه ها پرداخته ایم.

آخرین مهلت اعمال حق تقدم خرید سهام سیتا

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ مبنی بر افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین از ۱۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال به ۲۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰. ۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ۱/۱/۱۴۰۳ می باشد.

گزارش حسابرس از افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه شاکلار

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت نیروکلار از ۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بود. سود انباشته برای جبران هزینه های سرمایه ای مربوط به طرح تعویض دستگاه الکترولیز، تغییر ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت و تامین سرمایه در گردش.

اعطای موافقت با افزایش ۶۴ درصدی پایتخت کهمدا

درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت شیشه همدان (سهام عادی) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۳۰ درصدی شرکت تاملات

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه بانک ملت از مبلغ ۲۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ. از سود انباشته مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای تقویت ساختار مالی، بهبود نسبت کفایت سرمایه و جلوگیری از خروج نقدینگی و همچنین توسعه فعالیت های تامین مالی و افزایش سودآوری تامین می شود.

تصمیم هیات مدیره برای افزایش سرمایه تفویضی در جلسه فوق العاده فقیر

به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سهام مدعی به تصویب رسید. ۱-بازپرداخت هزینه های انجام شده برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۲-مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۳-بازپرداخت هزینه های سرمایه ای انجام شده برای اتمام پروژه های در دست اجرا ۴-تامین هزینه های سرمایه ای لازم برای اجرا طرح گندله سازی بهاباد ۵- به منظور تامین هزینه سرمایه ای مورد نیاز برای اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی، هیئت در نظر دارد برای مرحله دوم از مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش سرمایه دهد. مبلغ ۴۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و نقد به منظور ۱- جبران هزینه های انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۲- مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۳- هزینه های جبران خسارت انجام شده برای تکمیل پروژه های سرمایه جاری ۴ – هزینه های سرمایه ای مورد نیاز برای اجرای طرح گندله سازی بهاباد. ۵- هزینه سرمایه ای لازم برای اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه ۳۶ درصدی گازر

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت صنعتی زر ماکارون از مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۴۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال) انجام شد. میلیون ریال و سپرده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا