اخبار بورس

افزایش سرمایه ۹۰ میلیارد تومانی “آواک” از محل سود انباشته

مدیرعامل صنایع ارتباط آوا:

مدیرعامل صنایع ارتباط آوا گفت: از محل سود انباشته طرح افزایش سرمایه خواهیم داشت. ۹۰ میلیارد تومان به سرمایه شرکت اضافه می شود و کل سرمایه شرکت به ۱۹۰ میلیارد تومان می رسد.

غلامعلی حسنی صدر مدیرعامل و معاون صنایع ارتباطی آوا در گفتگو با افق میهنوی در خصوص فعالیت توضیح داد: فعالیت این شرکت در توسعه، طراحی و تولید سیستم های مخابراتی نسل جدید است. این شرکت ۲۰ سال است که با ۵۰ نخبه دانشگاهی در شرکت آوا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در این زمینه فعالیت می کند.

وی در خصوص مزیت های رقابتی آن افزود: بازار داخلی خوب، نخبگان دانشگاهی، دانش انباشته شده در شرکت طی ۲۰ سال و همچنین دانش نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین دانش بازار از مزیت های این شرکت است.

حسنی صدر در خصوص فروش، سود و سود عملیاتی ۱۴۰۳ ادامه داد: پیش بینی فروش ما حدود ۲۱۰ میلیارد تومان و سود خالص ۱۲۵ میلیارد تومان است.

وی در خصوص طرح افزایش سرمایه گفت: از محل سود انباشته طرح افزایش سرمایه خواهیم داشت. ۹۰ میلیارد تومان به سرمایه شرکت اضافه می شود و کل سرمایه شرکت به ۱۹۰ میلیارد تومان می رسد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای گفت: بازارهای مختلفی برای سیستم‌های بانکی، سازمانی و دولتی، شرکت‌های مخابراتی و زیرساختی در دستور کار داریم در حال حاضر مخابرات برنامه توسعه ۱۵ استان را در اختیار ما قرار داده است و با استفاده از این برنامه در حال توسعه ۳۰ استان هستیم.

وی در خصوص میزان عرضه سهام در روز عرضه اولیه گفت: حدود ۱۰ درصد از سهام را در روز عرضه اولیه عرضه خواهیم کرد.

حسنی صدر خطاب به سهامداران گفت: سهامداران بدانند که برای توسعه شرکت برنامه های مختلفی داریم. افزایش سرمایه، بازاریابی و فروش شرکت از برنامه های این شرکت می باشد. سهامداران را امیدوار خواهیم کرد که امسال و سال آینده بازار خوبی داشته باشیم و ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا