بانک و بیمه

افزایش سهم تسهیلات بانک کشاورزی به ۹۰ درصد

به گفته بازار ، وهاب موتغنیا بسته به مشارکت استراتژیک به مشتریان ، گسترش زنجیره ارزش و استفاده از فناوری های جدید ، دانش این هدف بزرگ را بررسی کرد.

در کنفرانس شاخه های موفق سال ، Motaghinia با اشاره به موفقیت Agrarbank هنگام تأمین تقاضای مالی بخش کشاورزی و افزایش نقدینگی ۵ ٪ در مقایسه با افزایش ۵ ٪ در کل سیستم بانکی ، این بانک موقعیت خود را در سیستم بانکی کشور بهبود بخشیده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی از کارفرمایان فیلییل خواست تا نگرش و ارتقاء حرفه ای را تغییر دهند تا بتوانند رهبران اقتصادی بومی و مجازی در مناطق خود شوند و روی زنجیره مشتریان تمرکز کنند.

وی تأکید کرد که شاخه های Agrarbank نه تنها باید محل کار باشد ، بلکه واحدهای اقتصادی تولیدی نیز هستند که نقش مهمی در توسعه پایدار کشاورزی و تحقق اهداف بانک دارند.

با توجه به ورود رقبا به بخش کشاورزی ، متقینیا خواستار دیدگاه تخصصی ، نوآورانه و مداوم از مهارت ها شد تا Agrarbank بتواند موقعیت خود را تحکیم کند.

این کشور همچنین بر اهمیت سرمایه و مؤسسات سرمایه عملیاتی تأکید کرده و این نوع سرمایه گذاری را در تولید و امنیت آینده کشور شرح داده است.

سرمایه گذاری امروز ، امنیت غذایی فردا

شعار Agrarbank برای سال “سرمایه گذاری امروز ، امنیت غذایی فردا” ، که سزاوار پیام راهنمای عالی است و تعهد بانک برای حمایت از کشاورزی را به عنوان ضمانت امنیت غذایی کشور نشان می دهد.

در حوزه پایداری مالی ، Motaqnia بر لزوم برداشت شاخه ها از ضرر و افزایش مطالبات ، کاهش ریسک اعتباری و بهبود مدیریت و استفاده از منابع تأکید کرد.

افزایش هزینه ها ، جذب مشتریان جدید و کاهش هزینه های تأمین مالی گزینه های مهم دیگری برای بانک برای پایداری مالی است.

مدیرعامل بانک کشاورزی تأکید کرد که شعب باید در زنجیره فعالیت های مشتری فعال باشد و علاوه بر سود عملیاتی ، ارزش افزوده ای از دارایی های ثابت نیز ایجاد کند.

حضور شجاع در اکوسیستم دیجیتال

وی همچنین بر تحول دیجیتالی بانک و حضور پررنگ در زیست توده دیجیتال تأکید کرد و گفت: “با استفاده از فناوری های جدید ، Agrarbank باید تأمین مالی مختلف و محصولات بانکی تخصصی برای بخش کشاورزی را برای افزایش سهم بازار و بهبود رضایت مشتری توسعه دهد.”

متاتنا با اشاره به اهمیت بعد انسانی در مأموریت بانک گفت: “دیدن رضایت و خوشبختی کشاورز بزرگترین سرمایه معنوی ما است و این ارزش فراتر از محاسبات مالی است.” “این هویت منحصر به فرد Agrarbank است که آن را از سایر بانک ها متمایز می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا