اخبار اقتصاد ایران

افزایش سودآوری عملیاتی ۴۷ درصدی شرکت سیمان خزر نسبت به سال قبل

مدیرعامل شرکت سیمان خزر گفت: افزایش ۴۷ درصدی سودآوری عملیاتی نسبت به سال گذشته و کسب تندیس های زرین صنعت با کیفیت و سبز کشور نشانه های امیدوارکننده ای برای خدمت به مردم شریف گیلان است. استان و تقویت ساختارهای شمال کشور بیش از پیش.

ایران تحلیل مجمع عمومی عادی سالیانه ساخزر با حضور بیش از ۸۹/۸۳ درصد از سهامداران در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ساعت ۱۵:۰۰ در محل سالن سازمان بازرسی کالاهای تجاری ایران برگزار شد.

اسحاق جمال امیدی در این مجمع اظهار داشت: شرکت سیمان خزر (سهامی عام) در چند سال اخیر با نوآوری و مدیریت هزینه توانسته است روند افزایش حاشیه سود را ادامه دهد.

وی افزود: افزایش ۴۷ درصدی سودآوری عملیاتی نسبت به سال گذشته و کسب تندیس زرین صنعت باکیفیت و سبز کشور نشانه های امیدوارکننده ای برای خدمت به مردم شریف استان گیلان و توانمندتر بودن از پیشینیان در شمال کشور

مدیرعامل شرکت سیمان خزر در ادامه به چالش های پیش روی تولید از جمله تحریم های ظالمانه، محدودیت های انرژی و نوسانات نرخ ارز اشاره کرد و درونی سازی و متعاقب آن برون سازی با شناخت کامل از خود، محیط زیست و رقبا، موثرترین راه مقابله با آن است. و تهدیدهای فوق را به فرصت تبدیل کنند. ذکر را می دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا