اقتصاد جهان

افزایش مشکلات شرکت های اروپایی برای کسب درآمد در چین

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از یورونیوز، بر اساس نظرسنجی جدید اتاق بازرگانی اتحادیه اروپا در چین، شرکت های اروپایی به دلیل رشد کند اقتصادی این کشور و افزایش فشار ناشی از تولید بیش از حد، کسب درآمد را دشوارتر می کنند. .

نظرسنجی سالانه بیش از ۵۰۰ شرکت اروپایی نشان می‌دهد که چین به‌طور فعال به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی برای تقویت رشد کند خود است، اما این کاهش رشد، برنامه‌های شرکت‌ها را برای گسترش تجارت خود در دومین اقتصاد بزرگ جهان مختل کرده است.

در نظرسنجی که روز جمعه توسط اتاق بازرگانی اتحادیه اروپا در چین منتشر شد، کندی اقتصاد اکنون نگرانی اصلی پاسخ دهندگان است.

چین هم چن عنو عنو منی منی بر می‌می‌می‌می‌زی ز با برخوردب ست م شرکت شرکت‌ه د د د د د ین ین ین ج ج ک ک ک ک کشف ست میز میز ثبت ت ت ت ت منظر که کار می‌کند.

اتاق بازرگانی در بررسی اعتماد کسب و کار خود گفت: چشم انداز فعلی کسب و کار بدبینانه ترین است زیرا انتظارات شرکت ها برای رشد و سودآوری و نگرانی ها در مورد رقابت افزایش می یابد.

نگرانی‌های اقتصادی در کنار انتقاد طولانی مدت شرکت‌های اروپایی از مقررات و سیاست‌هایی است که می‌گویند به نفع رقبای چینی است یا برای شرکت‌ها و کارمندان آنها عدم اطمینان ایجاد می‌کند.

بر اساس این گزارش، سایر نهادهای خارجی در چین از جمله اتاق بازرگانی آمریکا نیز نگرانی های مشابهی را ابراز کرده اند.

ینس اسکلوند، رئیس اتاق اروپا، در بیانیه ای هشدار داد که این مشکلات قدیمی در حال حاضر به دلیل ضعف اقتصاد چین و کاهش اعتماد تجاری چین تشدید شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا