فرهنگ و هنر

افزایش پایبندی پارلمان به اجرای قانون ممنوعیت قیمت گذاری دستوری

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با «سنا»:

نظارت مجلس بر عملکرد دولت در حذف قیمت گذاری دستوری افزایش می یابد.


افق میهن –

سارا فلاحی با اشاره به لزوم اجرای کامل بند ج ماده ۴۸ قانون برنامه پنج ساله هفتم توسعه در خصوص حذف قیمت گذاری دستوری، به خبرنگار بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: با تدوین هر گونه قانونی. ، برای اجرای صحیح آن نظارت منظم لازم است. در مجلس برگزار شود.

فلاحی با اشاره به اهمیت و نقش بازار سرمایه در چارچوب اقتصاد ایران تصریح کرد: قیمت گذاری رابطه مستقیمی با جان و سرمایه مردم دارد به همین دلیل شورای اسلامی موظف است بر عملکرد دولت در حوزه نظارت داشته باشد. اجرای حذف قیمت گذاری دستوری.

فلاحی تاکید کرد: قیمت گذاری دستوری یکی از موضوعاتی است که بر بازار سرمایه تاثیر منفی گذاشته و تولیدکننده را متضرر کرده است، بنابراین مجلس باید برای حذف قیمت گذاری دستوری قاطعیت بیشتری داشته باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شورای اسلامی ابزارهای قانونی زیادی در اختیار دارد به طوری که اگر نهادی از اجرای قانون سرپیچی کند با استفاده از آن ابزار قانونی می تواند از سوء استفاده کنندگان جلوگیری کند و اقتصاد را مختل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: در جلساتی که با رئیس شورای اسلامی در خصوص کارآمدسازی شورای اسلامی داشتیم یکی از پیشنهادات این بود که به جای تصویب بسیاری از پروژه ها. و لوایح، بهتر است در سه حوزه تاثیر داشته باشد. باید برای مدیریت و ساماندهی بیشتر زندگی مردم از جمله بازار سرمایه، خودرو و مسکن تدابیری اتخاذ کنیم.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا