اخبار اقتصاد ایران

افزایش کم سابقه تحقق ۱۳۷ درصدی منابع درآمدی سازمان منطقه آزاد انزلی

مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص عملکرد درآمدی سازمان متبوع خود در سال مالی گذشته با اعلام افزایش درآمدهای حاصل از برنامه هدفمندی؛ وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی طی دوازده ماهه سال ۱۴۰۲ موفق به تحقق ۱۳۷ درصدی درآمد خود شده است.

افق میهن علی رزم آرا مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص عملکرد درآمدی سازمان متبوع خود در سال مالی گذشته با اعلام افزایش درآمد نسبت به طرح هدفمندی؛ وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی طی دوازده ماهه سال ۱۴۰۲ موفق به تحقق ۱۳۷ درصدی درآمد خود شده است.

وی با اشاره به نقش محوری ثبات و اتفاق نظر در تامین منابع مالی و درآمدی سازمان منطقه آزاد انزلی توسط معاونان و مدیریت‌های مختلف سازمان طی یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: وی افزود: بر این اساس در سال ۱۴۰۲ برنامه درآمدی بودجه سازمان نسبت به برنامه مصوب ۳۷ درصد رشد داشته است.

مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه بر اساس قانون نحوه اداره مناطق آزاد تجاری و صنعتی، این مناطق از بودجه دولتی و عمومی کشور استفاده نمی کردند و زیرساخت های مختلف عمرانی و جاری آن ها استفاده نمی کردند، گفت: هزینه های خدمات از محل درآمد و منابع تامین می شود، افزود: کارگزاران بر اساس مجوزهای هیات وزیران موظفند منابع درآمدی خود را بدون بودجه دولتی و خودگردانی تامین کنند که این امر تمرینی برای مدیریت اقتصادی است. ، بر اساس مدل استراتژیک اقتصاد بدون نفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد بودجه تعیین شده در سال مالی ۱۴۰۲ در تامین منابع محقق شده است.

مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: در سه ماهه نخست امسال شاهد تحقق ۷۹ درصدی اهداف درآمدی در رابطه با برنامه سه ماهه این سازمان بودیم که این رقم در سال ۶۷ درصد بوده است. مدت مشابه سال گذشته

رزم آرا افزود: تعهد به تحقق اهداف بودجه مصوب شورای عالی مناطق آزاد و تصویب آن؛ نشان دهنده عزم راسخ مدیریت و نیروی انسانی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی است که در چارچوب هم افزایی هدفمند و منضبط در راستای تامین حداکثری اهداف اولین منطقه آزاد شمال کشور همکاری می کنند. کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا