اخبار اقتصاد ایران

افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان اصلی‌ترین دغدغه شرکت تولیپس :: افق میهن

مدیرعامل شرکت ملی صنایع برق ایران (لاله ها) گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ مرکز خدمات پس از فروش به مشتریان خدمات ارائه می دهند و هم اکنون بیش از ۸۰۰ پرسنل به صورت مستقیم در مجموعه ملی مشغول به کار هستند.

به گزارش افق میهن، شاهین علی محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع برق ایران (لاله ها) در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین دستاوردها و فعالیت های این شرکت در سال گذشته، اظهار کرد: با وجود مشکلات و محدودیت های اقتصادی در سال گذشته با آن مواجه بودیم. ما توانستیم سبد محصولات شرکت را به بیش از ۷۰ مورد افزایش دهیم. همچنین امسال توانستیم اینترنت اشیا را در محصولات این شرکت راه اندازی کنیم.

وی به همکاری با شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ مرکز خدمات پس از فروش به مشتریان خدمات ارائه می دهند و هم اکنون بیش از ۸۰۰ پرسنل به صورت مستقیم در مجموعه ملی مشغول به کار هستند.

علی محمدی افزایش کیفیت و رضایت مشتریان را دغدغه اصلی این شرکت در سال جاری اعلام کرد و گفت: این شرکت تلاش کرده نارضایتی مشتریان را در کمتر از ۴۸ ساعت رفع کند و به دنبال تبدیل شدن به بهترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش در میدان ما لوازم خانگی کوچک در کشور هستیم.

وی ادامه داد: قول می دهیم تا چند ماه آینده چه از نظر کیفیت و چه از نظر خدمات پس از فروش به بهترین خدمات پس از فروش در حوزه لوازم خانگی کوچک در کشور تبدیل شویم. در این راستا امیدواریم در سال آینده بتوانیم از محصولات جدیدتری مانند جاروبرقی روباتیک رونمایی و با برندهای خارجی رقابت کنیم.

این تولیدکننده افزود: خوشبختانه امروز محصولات ملی ایران در کشورهای دیگر کشورهای عربی و روسیه نیز به فروش می رسد.

در پایان علی محمدی به عنوان نماینده این شرکت ضمن تشکر از مشتریان و عذرخواهی از کوتاهی و عزم خود بر عزم خود برای رفع مشکلات تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا