اخبار اقتصاد ایران

افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت نان سنگک در 20 استان/ تهران چند؟ :: افق میهن

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی درباره افزایش قیمت نان سنگکی در تهران گفت: اتحادیه با استانداری جلسه داشت اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است. اما قیمت نان در ۱۵ تا ۲۰ استان افزایش یافته است.

به گزارش افق میهن، نان بیش از ۴۵ درصد کالری روزانه ایرانیان را تامین می کند. نرخ این نیروی مسلط از سال گذشته محل مناقشه بود و نانوایان می گویند قیمت تمام شده بیشتر از قیمت نان است.

مدتی است که بار دیگر بحث تغییر قیمت نان سنتی مطرح شده است. پیشتر محمدعلی مهری، معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گزارشی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت نان در تهران تغییر می کند یا خیر، گفته بود که هنوز تصمیمی در خصوص اصلاح قیمت نان گرفته نشده است. قیمت نان در استان تهران در این استانداری.

قیمت نان در برخی استان ها تغییر کرده و در برخی محله های تهران نانوایان اقدام به افزایش قیمت کرده اند.

محمد سلیمانی رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی درباره افزایش قیمت نان سنگکی گفت: اتحادیه با استانداری تهران جلسه داشت اما هنوز تصمیمی درباره تغییر قیمت گرفته نشده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی در پاسخ به این سوال که آیا در سایر استان ها نیز تغییراتی ایجاد شده است، گفت: بین ۱۵ تا ۲۰ استان مانند اصفهان، اردبیل، لرستان و … قیمت نان سنگکی بین ۲۰ تا ۳۰ افزایش یافته است. درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا