اخبار اقتصاد ایران

افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در رشت+ جزئیات

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اعلام کرد:

علیرضا زارع مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: کرایه تاکسی های نوروزی در مسیرهای مختلف افزایش یافته است.

ایران تحلیل به نقل از ایرنا، علیرضا زارع مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اظهار داشت: افزایش نرخ علاوه بر تاکسی، آژانس ها، تاکسی های بی سیم، خودروهای ویژه فرودگاهی، پایانه ها و مینی بوس های فعال است. تحت نظارت. شامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت می باشد.

وی با بیان اینکه نرخ جدید جابه جایی مسافر با اتوبوس در شهر رشت هنوز اعلام نشده است، گفت: در حال حاضر این نرخ ۸ هزار ریال است که با افزایش و اعلام نرخ جدید این میزان به ۱۰ هزار ریال خواهد رسید. ریال

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: رانندگان نباید بیش از نرخ تعیین شده از مسافران دریافت کنند. در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص ظرف ۴۸ ساعت با آن برخورد می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: کرایه تاکسی های نوروزی در مسیرهای مختلف در خطوط پرتردد و کم تردد به طور میانگین بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت با آن برخورد شود.

طبق آمار در رشت نزدیک به ۶ هزار تاکسی وجود دارد که حدود ۳۹۰۰ تاکسی قدیمی و فرسوده اما در سطح شهر فعال هستند.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا