بانک و بیمه

افزایش ۷۵ درصدی پرداخت تسهیلات/شمار مشتریان به بیش از ۱۸۵ هزار نفر رسید

حبیب الله عمرانی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به فعالیت ۱۱ شعبه بانک تعاون در استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر شعب بانک تعاون در تمامی ۱۱ مرکز شهری استان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه تعداد مددجویان بانک توسعه تعاون استان رو به افزایش است، افزود: در حال حاضر ۱۸۵ هزار و ۲۳۴ نفر از استان کردستان از مشتریان بانک توسعه تعاون هستند که ۱۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

مدیر شعب بانک تعاون توسعه کردستان با اشاره به اولویت این بانک در توجه به بخش تعاون، تصریح کرد: در سال ۱۳۸۷ در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، بخش تعاونی تقویت و توسعه یافت. سهم بخش تعاون از اقتصاد به ۲۵ درصد افزایش یافت، صندوق تعاون کشور تبدیل به بانک توسعه تعاون شد.

وی بیان کرد: بر اساس اجرای این مصوبه و همچنین با در نظر گرفتن اولویت های اقتصادی در کشور و استان، از بدو تاسیس این بانک در کردستان تاکنون ۸۸ درصد از کل اعتبارات پرداختی در استان به بانک مرکزی اختصاص یافته است. بخش تعاونی

عمرانی با اشاره به مجموع تسهیلات پرداخت شده به بانک توسعه تعاون استان کردستان در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش داشته است. .

۹۰ درصد منابع بانک توسعه تعاون به بخش تعاون اختصاص دارد

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد گزینه های پرداختی امسال در اختیار متقاضیان بخش تعاون قرار گرفته است، یادآور شد: این نسبت نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و نشان از عزم بانک برای خدمت رسانی به بخش تعاون دارد.

مدیر شعب بانک تعاون کردستان با اشاره به جزئیات تسهیلات ارائه شده در بخش‌های مختلف، افزود: ۳۷ درصد تسهیلات این بانک در بخش صنعت و تجارت، ۲۰ درصد در بخش کشاورزی، ۱۰ درصد در بخش مسکن و ۳۳ درصد در بخش خدمات

وی با اشاره به سایر فعالیت های بانک در زمینه پرداخت تسهیلات گفت: این بانک در راستای ایفای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود، ۴۲۹ فقره وام ازدواج به مبلغ ۹۵۲ میلیارد ریال و ۲۷۹ فقره وام تحصیل کودک به مبلغ ۹۵۲ میلیارد اعطا کرد. ریال از ۴۸ میلیارد ریال پرداخت شده در سال گذشته.

عمرانی تصریح کرد: همچنین تمامی مزایای تکلیفی اعلام شده از سوی خیریه، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) به معرفی شدگان آنها پرداخت شده است.

ایجاد ۴۸۲ شغل از طریق تامین اعتبار از طریق بانک توسعه تعاون کردستان

وی به سهم تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در ایجاد اشتغال در استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: مشاغل ایجاد شده مستقیم با تسهیلات این بانک را نمی توان به طور قطعی برآورد کرد، بلکه بر اساس اظهارات مشمولان این تسهیلات است. تسهیلات و بی با توجه به بازدید از محل، تعداد مشاغل ایجاد شده در اولین ماه سال ۴۸۲ نفر برآورد شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان با اشاره به پروژه های بزرگی که احداث شده است، گفت: شرکت اپتیح صنعت آژند در زمینه استخراج سیلیس، تولید خمیر و پوره میوه، طرح پرورش اسب و خرید تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارد. . دی احداث پمپ بنزین، راه اندازی نیروگاه خورشیدی، احداث هتل مروارید، شرکت شن و ماسه و دانه بندی، تولید کود مرغی، شرکت تعاونی ۲۱۷۹ پرورش و احیای اسب های کرد آریا، و غیره

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده با روش‌های نوین بانکی، افزود: طرح‌ها و روش‌های نوین بانکداری الکترونیک با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان همواره در دستور کار بانک تعاون است و این خدمات موجب بروز روزآمدی مشتریان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا