افزایش 3/600/000 تومانی یارانه معیشتی از فروردین 1404
رئیس سازمان رفاه گفت: “سازمان رفاه برنامه های ویژه ای را برای سال آینده تنظیم کرده است.” اولین راه حل برای بهبود وضعیت مشتری و افراد دارای معلولیت افزایش اعتبار است ، اما با توجه به شرایط کشور محدودیت هایی وجود دارد.
سید جاواد حسینی ، رئیس سازمان ملی رفاه ، در پاسخ به تظاهرات اعتراضی اخیر به خبرنگار ایلنا گفت که معلولین به دنبال افزایش اعتبار سازمان رفاه این کشور هستند. در همین راستا ، بر اساس مطالب قانونی کشور ، ضریب بودجه به این موضوع اختصاص می یابد و بر اساس اولویت توزیع می شود. فقط می توانم بگویم که از زمانی که به رفاه رسیدم ، تنها ۵ ٪ از مراکز شبه خانواده مطابق با فعالیت های گذشته افزایش یافته است.
وی افزود: پیش از این ، طبق ماده ۱ ، پرداخت به مشتریان سازمان رفاه ۴۰۰۰ تومانس افزایش یافته است که طبق گفته کمیسیون بودجه ، بین ۲ تا ۳ میلیون تومن افزایش یافته است ، قرار است برای سال آینده بین یک میلیون تا سه و سه هزار هزار تومانس افزایش یابد. سازمان رفاه از تلاش های خود برای بهبود شرایط مشتری استفاده می کند ، اما کشور محدودیت هایی دارد و این محدودیت ها قابل درک است.
حسینی خاطرنشان کرد: سازمان رفاه برنامه ویژه ای را برای سال آینده تنظیم کرده است. اولین راه حل برای بهبود وضعیت مشتری و افراد دارای معلولیت افزایش اعتبار است ، اما با توجه به شرایط کشور محدودیت هایی وجود دارد. راه حل دوم حذف معلولین و مشتریان سازمان رفاه از چرخه بازنشستگی با ایجاد توانمندسازی ، آموزش و فرصت های شغلی برای آنها است و این بیشترین تمرکز سازمان رفاه در سال جدید خواهد بود. راه حل سوم استفاده از ظرفیت های مشارکتی CSR ، خیریه و افراد است.