اقتصاد جهان

افزایش 40 درصدی بی خانمان ها در انگلیس

براساس تحقیقات خبری Tasnim ، با استناد به راشاتودی ، طبق تحقیقات مربوط به فعالیت های خیریه برای محافظت از مناطق روستایی انگلیس (CPRE) ، تعداد افراد بی خانمان در مواجهه با افزایش قیمت خانه و هزینه بحران زنده در مناطق روستایی افزایش یافته است. این کشور در پنج سال اخیر ۴۰. درصد افزایش یافته است.

بر اساس این مطالعه، تعداد افراد بی خانمان ساکن در فضاهای باز، چادرها، سرپناه ها یا ساختمان هایی که برای سکونت انسان در نظر گرفته نشده اند از ۱۷۲۱۲ نفر در سال ۲۰۱۸ به ۲۴۱۴۳ در سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

به گفته محققان، از هر ۱۰۰۰۰۰ نفر در سراسر انگلستان ۱۵ نفر بی خانمان هستند.

این موسسه خیریه همچنین گفت که این مشکل در مناطق روستایی شدیدتر از بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ انگلیس از جمله لندن ، لیدز یا نورویچ است.

براساس کمپین برای محافظت از انگلیس روستایی ، این بحران ناشی از رکود اقتصادی است که از سال ۲۰۲۲ آغاز شد ، هنگامی که تورم در انگلیس به دلیل افزایش انرژی و هزینه های غذایی ، در ۱۱.۱ ٪ بالاترین سطح خود را در ۱۱.۱ ٪ به دست آورد.

این بحران در نهایت منجر به قیمت های بی سابقه املاک ، کاهش دستمزد ، لیست انتظار طولانی برای مسکن اجتماعی و افزایش قیمت اجاره کوتاه مدت شد.

این موسسه همچنین تاکید کرد که کمبود “شدید” مسکن ارزان قیمت، بحران هزینه زندگی کشور را تشدید کرده است. این گزارش می افزاید: ۳۰۰۰۰۰ نفر در لیست انتظار برای مسکن اجتماعی در روستای انگلیس قرار دارند ، جایی که میانگین قیمت خانه حدود ۴۲۰،۰۰۰ پوند (۵۳۵،۰۰۰ دلار) است.

گزارش جداگانه ای از موسسه خیریه مسکن Shelter نشان می دهد که تعداد افراد بی خانمان در بریتانیا در ماه دسامبر نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

مرکز اندیشکده شهرها پیش از این تخمین زده بود که احتمالاً نیم قرن برای انگلیس (انگلیس ، اسکاتلند ، ایرلند شمالی و ولز) طول خواهد کشید تا بحران مسکن خود را برطرف کند ، در حالی که این کشور با کمبود حدود چهار میلیون خانه روبرو است. این احتمال وجود دارد که بخش عمده ای از این کمبود در انگلستان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا