اخبار اقتصاد ایران

افزایش 60/000 تومانی یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی | یارانه ها امسال افزایش می یابد ؟

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: براساس قانون بودجه میزان یارانه ای که سازمان هدفمندی یارانه ها براساس دهک های اول تا سوم پرداخت می کند برای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ تومان است. هر نفر هزار تومان به حساب سرپرستان. خانوار واریز می شود.

بر اساس چه اخباری برنامه ای برای افزایش این میزان یارانه وجود ندارد و طبق رقم مشخص شده در جدول ۱۴ قانون بودجه سازمان هدفمندسازی یارانه ها بر همین اساس تا پایان سال ۱۴۰۳ یارانه پرداخت می شود. با این مبالغی که خدمتتون عرض کردم.

همچنین حسینی خاطرنشان کرد: از نیمه اول سال ۱۴۰۳ تاکنون ۱۰۰ درصد منابعی که باید در ۶ ماهه اول سال محقق می شد، تقریباً ۵۳.۵۲ درصد آن محقق شده و اکنون ۵۰ درصد کسری داریم. منابع، بنابراین امکان افزایش یارانه ها وجود ندارد.

جدول واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان در مهر ماه

جدول واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی ماه مهرام را در اندیشه مصاحض ارائه کرده ایم و سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir (آرد یارانه ای) را معرفی کرده ایم. ضمناً یادآور می شویم که میزان یارانه تعیین شده برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است. برای اطلاع از یارانه نقدی خود می توانید به سایت خدمات ملی هوشمند دولت به نشانی www.sso.my.gov.ir مراجعه و با وارد کردن شماره همراه سرپرست خانوار اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

زمان بندی یارانه ها

برنامه یارانه

همچنین در صورت اعتراض به میزان یارانه می توانید اعتراض خود را در همین سایت ثبت و درخواست بررسی نمایید.

کمک هزینه معیشت مهر ۱۴۰۳″ عشر ۱ تا ۳ ساعت ۲۴ مورخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۳ و یارانه عشر سوم در تاریخ ۳۰/۰۷/۱۳۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir (آرد یارانه ای)

متاسفانه در سال های گذشته روند توزیع آرد یارانه ای و خرید آن با مشکل مواجه شده و بسیاری از مردم قادر به خرید آرد یارانه ای از طریق بسترهای موجود نبودند. به همین دلیل نیاز به سامانه یکپارچه برای خرید آرد یارانه ای در کشور بسیار احساس می شد. بانک سپه به منظور فراهم کردن بستر توزیع عادلانه آرد یارانه ای در سراسر ایران، سامانه خرید آرد کشور را با همکاری بازرگانی دولتی راه اندازی کرده است.

سامانه فروش آرد کشور در حال حاضر امکان خرید یارانه ای آرد، ثبت سفارش و نهایی شدن سفارش را فراهم می کند تا متقاضیانی که شرایط لازم برای دریافت این محصول را دارند، بتوانند فرآیند خرید خود را از طریق این سایت و به روشی متفاوت تکمیل کنند. حضوری انجام دهید

در حال حاضر سامانه خرید آرد کشور به سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور به آدرس gfloursale.banksepah.ir منتقل شده است تا کلیه متقاضیان از طریق آن درخواست خود را برای خرید آرد یارانه ای یا سایر مصارف ثبت کنند. با توجه به اهمیت سایت خرید آرد کشور، در اندیشه نوین قصد معرفی این سامانه و توضیح نحوه ورود و خرید و همچنین امکانات سایت را داریم.

معرفی سیستم خرید آرد کشور

با هدف یکپارچه سازی فرآیندهای خرید آرد یارانه ای در کشور، سامانه ای به نام سامانه خرید آرد کشور راه اندازی شده است تا متقاضیان خرید این محصول به صورت حضوری سفارش خود را برای دریافت آن ثبت کنند. این سایت با همکاری بانک سپه کار خود را آغاز کرده است تا سامانه فروش آرد یارانه ای عادلانه به کار خود ادامه دهد.

در سال های گذشته سامانه فروش آرد کشور به نشانی baker.ebanksepah.ir در دسترس بود و متقاضیان می توانستند مراحل ثبت نام را تکمیل و از طریق این سایت برای دریافت آرد یارانه ای اقدام کنند. یا برای استفاده های دیگر ثبت نام کنید.

اما پس از مدتی این سامانه با سامانه مدیریت یکپارچه آرد کشور به آدرس اینترنتی gfloursale.banksepah.ir جایگزین شد تا کاربران بتوانند در این سایت ثبت نام کرده و با رابط کاربری بهتری اقدام به خرید آرد کنند.

اگرچه سامانه خرید آرد کشور همچنان پابرجاست و برخی از کاربران قدیمی از این سامانه استفاده می کنند. اما به تدریج جای خود را به سامانه مدیریت آرد کشور خواهد داد و متقاضیان باید از طریق این سایت که با همکاری بانک سپه و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران راه اندازی شده است، مراحل ثبت نام برای خرید را تکمیل کنند.

راهنمای ورود به سامانه خرید آرد کشور

کاربران برای ورود به سامانه خرید آرد کشور می توانند از نام کاربری و رمز عبور خود استفاده کنند. متقاضیان در نظر داشته باشند که در حال حاضر راهی برای ورود به سامانه خرید آرد کشور و ثبت سفارش جدید در آن وجود ندارد و لازم است برای ثبت نام آرد جدید یارانه ای به سامانه مدیریت آرد کشور به نشانی gfloursale.banksepah.ir مراجعه کنند. . و از طریق آن فرآیند ورود به سایت را انجام دهید. در ادامه نحوه ورود به سامانه خرید آرد کشور و سامانه مدیریت آرد کشور را توضیح می دهیم.

راهنمای ورود به سامانه خرید آرد کشور

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود baker.ebanksepah.ir را بنویسید تا وارد سامانه خرید آرد کشور شوید.

در حال حاضر شما وارد سیستم قدیمی خرید آرد در کشور شده اید.

اگر قصد ورود به این سیستم را دارید باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت می توانید روی آدرس نمایش داده شده در پایین سایت کلیک کرده و وارد سیستم مدیریت آرد شوید.

پس از ورود به سامانه مدیریت آرد گلستان باید نام کاربری قدیمی خود را در سامانه خرید آرد وارد کنید.

به طور پیش فرض رمز عبور شما کد ملی شماست. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد این سایت شوید.

راهنمای خرید آرد یارانه ای از سامانه خرید آرد کشور

امکان خرید آرد یارانه ای از سامانه خرید آرد کشور وجود ندارد و لازم است متقاضیان به سامانه مدیریت آرد مراجعه و مراحل مربوطه را پیگیری کنند. خرید آرد از طریق این سایت به راحتی انجام می شود و لازم است نانوایان ابتدا به سامانه مدیریت یکپارچه آرد کشور به آدرس gfloursale.banksepah.ir وارد شده و از طریق آن مراحل ورود را تکمیل کنند.

یکی از ابهامات استفاده از سامانه خرید آرد یارانه ای و سایر مصارف، نام کاربری و رمز عبور و نحوه دریافت آن است.

نام کاربری این سایت کد شناسایی نانوا است. اما رمز عبور باید توسط بخش غلات برای هر نانوایی تعیین شود.

رمز سامانه مدیریت آرد کشور به آدرس gfloursale.banksepah.ir به عنوان کد ملی پیش فرض نانوایان تنظیم شده است. اما نام کاربری این سایت همانند سایت خرید ارد، نام کاربری نانوا خواهد بود.

پس از ورود به پنل کاربری خود در این سامانه ها، می توانید درخواست خرید آنلاین آرد یارانه ای خود را ثبت و با توجه به سهمیه تعیین شده برای هر نانوایی اقدام به خرید نمایید.

ویژگی های سیستم خرید آرد کشور

سامانه فروش آرد کشور به منظور ثبت نام آرد یارانه ای نانوایی ها راه اندازی شد. این سامانه خدمات خود را در زمینه آرد یارانه ای به نانوایی های سراسر کشور ارائه می دهد و امکانات آن در این زمینه می باشد. یکی از خدمات اصلی موجود در سایت خرید و مدیریت آرد کشور تغییر رمز پس از ورود به سامانه می باشد.

در واقع کلیه نانوایان پس از ورود به سامانه خرید آرد باید رمز دریافتی از سازمان غله را به صورت آنلاین تغییر داده و در نوبت بعدی از طریق همان رمز وارد سامانه شوند. نانوایان پس از ورود به سایت خرید آرد کشور می توانند آرد مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری و طبق سهمیه دریافت کنند.

ثبت سهمیه آرد روستایی

یکی از گروه های دریافت کننده آرد یارانه ای روستاییان هستند که سهمیه آرد آنها نیز مانند سایر گروه ها از طریق سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir ثبت می شود.

سهمیه آرد هر شهرستان بر اساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه و توسط سازمان تعاون روستایی توزیع می شود.

این روند باعث کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت روستاییان می شود.

روستائیان جهت ثبت سهمیه آرد روستا به سامانه یکپارچه gfloursale.banksepah.ir مراجعه کنند.

در برخی از استان ها مانند استان سیستان و بلوچستان توزیع ارزد بین روستاییان و عشایر از طریق ثبت نام در سامانه سنتا انجام می شود.

تاکنون اطلاعاتی در خصوص نحوه ثبت نام روستاییان در سامانه خرید آرد کشور و دریافت نام کاربری و رمز عبور ارائه نشده است، البته شماره تماس در صفحه اول سامانه درج شده است تا متقاضیان سوالات خود را از دفاتر غلات استان خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا